2009-02-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Tror inte du kommer plussa nåt speciellt om Chelsea vinner om du har kört det där systemet, om du plussar nånting alls förstås. Nu är utdelningen på ca 6000kr och om Chelsea vinner så blir det nog inte mkt mer än 500kr

Jag gick 905:- plus och får väl ändå ses som OKEJ!
Bättre än 0:- eller hur?

Och visst, jag var ganska väl medveten om att det inte skulle bli några tusenlappar, tack för kaffet!
Citera
2009-02-14, 23:09
Bannlyst
Hatar svenskaspel.
Det blev X mellan West ham o middlesbrough och Blackburn.

X på utdelning på west ham matchen var: 17,4
X på utdelning på blackburn matchen var: 19,6

Bara det borde vara uppe i 4 tusen.
Citera
2009-02-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Jag gick 905:- plus och får väl ändå ses som OKEJ!
Bättre än 0:- eller hur?

Och visst, jag var ganska väl medveten om att det inte skulle bli några tusenlappar, tack för kaffet!

Ja det var en helt ok summa. Jag trodde faktiskt inte det skulle bli så stor utdelning, men det är bara att säga grattis. Synd för dig att både Coventry och Boro tappade sin ledning i slutet, hade blivit riktigt fina pengar om dom vunnit.
Citera
2009-02-14, 23:55
Bannlyst
Hur ska ni köra imorgon? För mig blir det 32, eller 64. Funderar på spika X på Everton o Aston villa.
Citera
2009-02-15, 12:57
Bannlyst
Blev ett system idag men körde mig på Pomopey - Man City matchen med X2 då jag utgick från form samt Burnley - Wolverhampton. Synd det!

Följande IDAG blir:

1. X (Två lag i strålande form - hemmafavör ALLTID fördel men Aston är i bra form och känns som att denna första cupmatch kommer sluta lika.)
2. X2 (Om Man U spelade som de gjorde förra matchen mot Derby i Carling Cup så är det ingen snack om saken. Jag gillar dock Derby som kanske få med ett skrällkryss. FA cupen ligger kärt för båda lagen och det ska bli intressant att se laguppställningen..)
3. 2 (Två lag i bra form varav Atalanta är tunga hemma men Roma går som tåget.. Kan inte bortse dem i dagsläget. Inga skadebräck på offensiven för den delen heller.)
4. X (Bra form här också för båda lagen som verkar ha hittat sin spelgnista. Oerhört svårtippad match som gör att Genoa har övertaget med hemmaplan men Fiorentina är ändå duktiga.. Njae krysset är nära till hands.)
5. 1X2 (Det klassiska tippet på ett stormöte? Antingen helgardering eller enkel X. Milan med snäppet bättre form men Inter har hemmaplan och båda är RÅTAGGADE inför denna.)
6. 12 (Atletico Madrid är på gång med övertygande vinst över Recreativo med 3-0 borta och har nu hemma mot Getafe - som inte heller har så bra form men ska inte underskattas. Höga odds på Getafe och det måste testas!)
7. X2 (Sevilla har usel form men ska klara av Espanyol här fastän det blir tufft - men det är klar klass skillnad mellan lagen och Sevilla måste börja vinna nu om de vill ha något med slutspel att göra. Espanyol kryssar mycket oavsett hemma eller borta och därav X.)
8. 1X2 (Villareal dålig form - Racing Santander bra form = Oerhört svårbedömd match som kan sluta 0-0 1-0 0-1. Utgå ifrån X men gardera. Jag väljer hel då denna är alldeles för svår för mig..)

72 kr.
Citera
2009-02-15, 14:16
Bannlyst
1X
2
X2
1X
1
1
12
1X

Citat:
Ursprungligen postat av AmpreX
2. X2 (Om Man U spelade som de gjorde förra matchen mot Derby i Carling Cup så är det ingen snack om saken. Jag gillar dock Derby som kanske få med ett skrällkryss. FA cupen ligger kärt för båda lagen och det ska bli intressant att se laguppställningen..)

Slösa inte din X på United utan kör på halvgarderin på Everton och Villa.
United sa att det lär inte hända igen mot Derby. Dom kommer köra med bra trupp. Dessutom kommer dom sätta in dom som inte har fått spela på ett tag (mittfältet) och dom kommer vilja visa upp sig för att få mer speltid.
Wayne rooney är också kanske tillbaka
Citera
2009-02-15, 14:17
Medlem
sartuss avatar
Jag har bara spelat topptipset fyra gånger tidigare, har 1 vinst och tre förluster.

Tänkte spela idag också:
Spelsystem: M192

12
X2
X2
1x2
1x
1
x2
12

http://i40.tinypic.com/2d8q0cj.jpg
Senast redigerad av sartus 2009-02-15 kl. 14:20.
Citera
2009-02-15, 14:17
Medlem
Pretenders avatar
Dagens eminenta 32-raders, känns som det kan sitta idag

1x
x2
2
x
12
1
1x
12

Fiorentina har inte spelat oavgjort på närmare 15 omgångar, dags idag med andra ord (hehe), spikar krysset.

Roma är i kanonslag och känns som en bra spik, även om Atalanta har tagit fina skalper hemma (bl.a. mot ett Inter som dock var ur form).

Atletico Madrid som går bra sedan coachbytet vinner mot Getafe som saknar sin främsta striker Soldado (7 mål) pga. avstängning. Detta är ju trots allt en derbymatch, men tror ändå Atl. Madrid är för starka i nuläget.
Senast redigerad av Pretender 2009-02-15 kl. 14:26.
Citera
2009-02-15, 17:14
Bannlyst
Hade tänkt från början köra 48 system, killen i kassan ropar ut: 30 sekunder kvar.
Jag som panik kryssa i för 32, atlanta o roma skulle va helgarderat iaf. Men tvekade tänkte helgardera Racing mot villareal därför blev det bara 32 och jag förlora. Hoppas på att jag får flera fel nu.
Citera
2009-02-15, 17:45
Medlem
Pretenders avatar
Det sprack!
Citera
2009-02-15, 21:33
Medlem
BagareBengts avatar
Är med på båda mina kuponger, den ena med 1x på athletico och den andra med 1:a, båda med helgardering på milanoderbyt.
Värdet borde ju rimligtvis mer än halveras vid 1:a, så det bästa för min del vore väl om det stannade vid lika i ATL-GET?

Edit. 1-0.
Edit 2. Från 3100 till 600... Heja Getafe!
Senast redigerad av BagareBengt 2009-02-15 kl. 21:38.
Citera
2009-02-15, 21:39
Medlem
Endast 623kr i utdelning som resultaten är nu. Hade suttit fint om Milan gör en idiothalvlek i 2a och vänder och iaf kryssar men får gärna göra 3 mål för att höja utdelningen, men det känns väldigt avlägset...

Edit: Så nära att Milan och Inzaghi kunde fixa ett kryss... Och varför ska Inzaghi vara så jävla offside-kåt för...
Senast redigerad av baruba 2009-02-15 kl. 22:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in