Nej då - har varit lite borta ett par dagar, men kommer att posta mitt 243-radersförslag snarast....även om succén ju är frånvarande, men det är ju ändå bara lite på skoj....trots risken för att ens status som tippare sjunker mer än vad man tycker om.....
Celta ska bara ha en seger hemma även om det kan bli svårt mot ett Bilbao som fortfarande behöver ett par också.....
MFF verkar ju som ett stabilt lag och när uppgiften heter Norrköping kan det väl bara sluta positivt för MFF? MFF har ju inte förlorat en hemmamatch mot Norrköping sen en gång på mitten av 90-talet.....
GIF Sundsvall chansar jag på (trots en halvkass start på säsongen) ändå visar klass och högre kapacitet mot ett ÄFF som visserligen imponerade mot Södra, men ändå (tror jag) högst är ett mittenlag i Superettan. GIF:arna börjar sin vandring mot toppen imorgon...spik på Sundsvall.
Lycka till.
* systemet spelas ej, men bokförs som ett litet projekt där M 243 provas av som ett fast system under en månad. Resultat redovisas i spoiler - spreadsheet blev lite krångligt. Projektet löper från 15/4 till 15/5.