2009-02-04, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Ser bra ut men sista matchen var lite dåligt av dig. Inte för dom ligger under men jag höll nästan på spika 2an, tänk också på att Porto inte kommer komma långt i Champions League så dom tar detta som tröst pris.

Jag ångrar det jag sa, förlåt gud.
Citera
2009-02-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ser bra ut men sista matchen var lite dåligt av dig. Inte för dom ligger under men jag höll nästan på spika 2an, tänk också på att Porto inte kommer komma långt i Champions League så dom tar detta som tröst pris.

Så dåligt var det väl inte att spika 1an? Kanske ska vänta tills efter matcherna är klara innan du säger nåt du måste ta tillbaka...
Citera
2009-02-04, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Dagens alster

1x
1
x2
1x
1x
x2
1x
1

Ser bra ut... sen börjar matcherna .

Har hört från lite olika håll att Porto vilar majoriteten av "stjärnorna", spikar därför Lissabon.

Seriöst.. Varför tog du inte detta före? Jag har stor chans och vinna ifall jag skulle ha med ettan på Sporting o Porto.
Varför tipsa du inte för.

Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Så dåligt var det väl inte att spika 1an? Kanske ska vänta tills efter matcherna är klara innan du säger nåt du måste ta tillbaka...

Jag tittade livescore. Såg att alla matcher va inne och bra ut alltså mina spikar. Men sen jag sa till mig ut: Fira inte än, så ser jag 2-1 till Sporting.
Citera
2009-02-04, 21:55
Medlem
Citat:
Seriöst.. Varför tog du inte detta före? Jag har stor chans och vinna ifall jag skulle ha med ettan på Sporting o Porto.
Varför tipsa du inte för.

Han lämnade ju faktiskt raden före spelstopp så du hade ju kunnat rygga han o köra spik på Sporting...

Till Pretender, nu jinxar jag dig säkert men det ser riktigt bra ut för dig.
Citera
2009-02-04, 22:12
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Han lämnade ju faktiskt raden före spelstopp så du hade ju kunnat rygga han o köra spik på Sporting...

Till Pretender, nu jinxar jag dig säkert men det ser riktigt bra ut för dig.

Haha... trodde det var kört när Porto tog ledningen efter 5 min.

Spricker nog på Nottingham, Derby verkar komma tillbaka i matchen.

McLovin: Tack, hade du inte sagt något hade Porto vunnit stort
Citera
2009-02-04, 22:35
Medlem
Ser ju faktiskt lovande ut idag

Trycker Napoli in en boll snart (9% hade dem) jublar jag högt..sitter med 1X2 där
Citera
2009-02-04, 22:44
Bannlyst
Själv körde det sig på Sporting Lissabon. Hade X2 där. USCH! Detta borde man ha kollat upp mera.

Annars sitter ju alla mina såklart jävla h*ra!

--

Nya tag på lördag.. Pretender lägg in några ord så är jag glad! Du verkar ju ha lite koll i alla fall. Du vann ej men fin kupong..
Senast redigerad av AmpreX 2009-02-04 kl. 22:49.
Citera
2009-02-04, 22:53
Bannlyst
Skriv alltid hur ni tänker köra & tips helst 5 timmar innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
McLovin: Tack, hade du inte sagt något hade Porto vunnit stort

Precis, är riktigt besviken på mig själv. Och det var den enda som jag va lite osäker på. På en annan kupong spikade jag X på blackburn.
Men snälla skriv några kommentarer på det du sätter. Till någon som sa att jag kunde rygga dig, jag körde fan kl 2 , hann inte spela senare.

Citat:
Ursprungligen postat av avanti_
Ser ju faktiskt lovande ut idag

Trycker Napoli in en boll snart (9% hade dem) jublar jag högt..sitter med 1X2 där
Grattis, ifall du nu kommer vinna. Ladda upp foto på kupongen så man ser hur du har kört, inte för att jag inte tror på dig men men..

Citat:
Ursprungligen postat av AmpreX
Själv körde det sig på Sporting Lissabon. Hade X2 där. USCH! Detta borde man ha kollat upp mera.

Annars sitter ju alla mina såklart jävla h*ra!

Nya tag på lördag.. Pretender lägg in några ord så är jag glad! Du verkar ju ha lite koll i alla fall. Du vann ej men fin kupong..

Beklagar min vän.
Citera
2009-02-05, 00:03
Bannlyst
Citat:
Beklagar min vän.

Tack så mycket - men nu på lördag gaddar vi ihop oss!

Jag har ett fint system på G.. mer info kommer!
Citera
2009-02-05, 00:12
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Jag logga in på svenska spel för att slicka mina sår och såg att jag sett fel på mitt topptips, var fortfarande med i matchen, bara benfica som måste hålla ut!
Citera
2009-02-05, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Jag logga in på svenska spel för att slicka mina sår och såg att jag sett fel på mitt topptips, var fortfarande med i matchen, bara benfica som måste hålla ut!

Visa oss din vinst.
Citera
2009-02-06, 16:04
Bannlyst
Mitt topptips för lördagen blev följande:

1. 1X (Chelsea ska vinna denna men tog med X för bättre odds och ev. småskräll, Hull kan vara taggade till tusan med nytt manskap och div.)
2. 1X2 (Blackburn är BRA hemma - men mot ett formtoppat Aston Villa blir det svårt. Tog med ettan för säkerhetsskull - men råder till X2)
3. 1 (Everton är grymma hemma. Eventuellt X kan tas med men jag spikar denna efter vad jag sett av Everton de senaste insatserna. Bolton bra - men inte lika bra borta)
4. 1 (Spikar denna också eftersom Stoke inte vunnit på bortaplan ännu och Sunderland ska inte underskattas! Sund etta)
5. 1X (West Brom har gjort det bra innan torsken mot Man U och på hemmaplan är de starka. Målvakt Given för Newcastle är borta + andra och det är MINUS)
6. 1X (Wigan bättre på senare tid och krysset kommer med för Fulham är så jävla tajta. Dock inte lika bra borta. Skräll kan ske men 1X fint)
7. 1X (Birmingham ska fanimej gå upp i år och måste börja vinna om de ska det. Burnley borde inte vara några större problem men X åker med där också..)
8. 1X (Swansea. Swansea - knackigare form på slutet men fan vad bra de är! Sett några matcher och de spelar riktigt bra fotboll. Ipswich absolut ingen underskattning men hemmaplan gör sitt)

Vad tror ni? 96 kr blev det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in