Citat:
Ursprungligen postat av Rob Foxter
Nej inte riktigt, två av mina vänner har råkat ut för det, båda på utspridda håll inom landets gränser. Så är det.
Hur vet dom det? Gjordes ett drog-test? Det händer säkert att tjejer blir drogade i våldtäktssyfte men vad finns det för annan anledning att slösa dyrbart knark på människor?
Tror själv att 99% av alla människor som säger att de har blivit drogade snackar skit. Antingen har de haft sin första riktiga psyk-fylla med tillhörande minneslucka och totalt idiotiskt beteende. Jag hade en gång en flera timmar lång minneslucka där jag betedde mig som en jävla galning. Jag befann mig på en fest med folk som skulle bli galna om man drog upp en joppe så att någon av dom skulle ha drogat mig ser jag som mycket tvivelaktigt.
Alternativ två är att de har haft en alkohol-psykos som är ganska vanligt. Snackade med en tjej en gång som berättade om hur hon hade betett sig riktigt galet med vanföreställningar, paranoja etc. när hon var skitpackad en gång. "Någon måste ha drogat mig." var hennes självklara slutsats även fast det var en typbeskrivning av en psykos.
Mitt svar på frågeställningen; Alkohol i 99% av fallen!