2012-05-15, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Är de någon här själv som målar i linköping?

Tror de flesta som målar i stan hänger här lite ibland.. Jag gör det bara för att slå ihjäl lite tid, sen är det alltid najs att kunna snacka lite om vad som händer, målarna i lkpg är ju inte direkt kända för att ha bra kontakt med varandra!

Nej, ni behöver inte skicka PM och fråga vad jag kör, för det får ni inte svar på ändå..
Citera
2012-05-15, 17:56
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Tror de flesta som målar i stan hänger här lite ibland.. Jag gör det bara för att slå ihjäl lite tid, sen är det alltid najs att kunna snacka lite om vad som händer, målarna i lkpg är ju inte direkt kända för att ha bra kontakt med varandra!

Nej, ni behöver inte skicka PM och fråga vad jag kör, för det får ni inte svar på ändå..

Okej ungefär som jag då Tänkte om de flesta som snackade här bara va betraktare som bara gillar graffiti eller om de själva målar o så.

Nae men tycker endå att om man stöter på någon annan här lkpg som målar eller så brukar de i flesta fallen va schyssta och så. Fast själv känner jag bara några st. Några av dem stora bor/bodde i samma trakter som mig så vet vilka några av dem är när jag ser dem :P

De är ju helt sjukt hur snabbt dom buffar nu ju! Även papperskorgar och sånt allt. Fyfan.
Citera
2012-05-15, 21:26
Medlem
Alla lär iaf va inne o läsa ibland, hur aktiva dom är på att skriva sen vet jag inte.. Verkar mest va snack om toysen ändå så dom kanske vänder direkt!

Citat:
De är ju helt sjukt hur snabbt dom buffar nu ju! Även papperskorgar och sånt allt. Fyfan.

Jo dom tvättar mycket nu, även sånt som suttit ett par år! Men ligger man steget före och tänker till så brukar det få sitta länge..
Citera
2012-05-16, 12:09
Medlem
Citat:
Har precis börjar lägga märke till han.

Fyfan vad cens bara skräpar ner. Men ärligt talat så hellre att någon kör mycke och dåligt än att inget körs alls. Tycker typ alla tagar är kul o se.

Det Cens som nån springer omkring och kör i linköping är inte samma cens som har synts i Underground Productions va?
Citera
2012-05-16, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Det Cens som nån springer omkring och kör i linköping är inte samma cens som har synts i Underground Productions va?

Nej, det vore helt omöjligt..
Citera
2012-05-16, 18:37
Medlem
Spittas fortfarande varenda BSR/SDG/Celon piece av Pods eller har dom tröttnat?
Såg att See har lagt över Ribb's målning som satt på cafet? vid Åhlens typ, känns lite onödigt med tanke på att den suttit ett bra tag.

Någon mer som läste notisen i Corren för någon dag sedan om att en container med sprayburkar i Åtvidaberg hade brutits upp och blivit länsad?
Tydligen någon mur i anslutning till någon skola som skulla utsmyckas.
Citera
2012-05-18, 16:06
Medlem
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/sjogestad-kyrka-drabbad-av-klotter-6030432-artikel.aspx

Oavsett vad man har för åsikter om religion är det där så sjukt jävla onödigt.
Citera
2012-05-18, 16:15
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdinternet
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/sjogestad-kyrka-drabbad-av-klotter-6030432-artikel.aspx

Oavsett vad man har för åsikter om religion är det där så sjukt jävla onödigt.
Hm.. Fast kanske är dags att sluta se på religion som något speciellt och annorlunda?
Men och andra sidan skulle jag nog inte röra en kyrka.
Citera
2012-05-18, 21:43
Medlem
de400s avatar
Hör FUS och CELON tillsammans på något sätt? finns en från 2010 som säger så..
Citera
2012-05-19, 13:53
Medlem
Attjagorkars avatar
Fih? Vilka reppar det crewet? Nytt?
Citera
2012-05-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar

Det är lest och några mer, thing tror jag?
Citera
2012-05-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar

Fih har funnits nåt halvår tror jag och det syns på stilen vem som reppar, ingen koll på övriga målare men har inte sett någon annan från stan lägga fih-grejjer iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av de400
Hör FUS och CELON tillsammans på något sätt? finns en från 2010 som säger så..

Njaa, det var Loie som reppade fus ett tag, och celon målade ju med loie så det föll sig väl naturligt att det syntes ihop. Ingen längre stund vad jag vet, tror inte celon var med i fus.

Citat:
Ursprungligen postat av FYFX
Hm.. Fast kanske är dags att sluta se på religion som något speciellt och annorlunda?
Men och andra sidan skulle jag nog inte röra en kyrka.

Ah visst, fast någonstans borde man ha respekt för att det är döda människor som ligger begravda där. En kyrka handlar inte så mycket om religion i min mening, det är någonting man bara borde ha respekt för, avsett vad ens egna religion/ickereligion är för något. Antagligen målade han där för att få uppmärksamhet och det har han ju lyckats med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in