Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
En fråga: Tycker du Vog/Vogue håller samma klass som övriga i Cha? Nu vet jag bara om Ashes och Rise som övriga medlemmar dock.
Standarden för att vara en "bra" eller "en av de bättre" i Linköping är ju väldigt låg för övrigt.
Gillar inte vog stilmässigt, men visst platsar han i CHA, ser inte det som något bra crew direkt även om dom funnits några år nu. Vog kör cleana grejjer som knappast går att klaga på, däremot ganska ointressant. Örebroarn/a är väl det som håller klass i CHA om du frågar mig.
Ashes har kört mycket, men hans stil säger inget den heller, ganska trist faktiskt. Känns som han trixar och byter stil ibland men linjerna blir aldrig bättre. Han tar sig vatten över huvudet när det kommer till linjer i nästan alla pieces, connections som är för långa för att få bra, eller så kanske han inte bryr sig så mycket om linjerna?
Däremot går väl inget i CHA klaga på, det är graffiti på standardnivå och allt är en smakfråga. Vissa kanske tycker det är bra, själv är jag rätt kräsen.. Gillar tyvärr inte mycket från Linköping!

Säkert någon som kommer hata nu, men det är man ju van vid eftersom nästan ingen från Linkan kan ta kritik..
Det är mina högst personliga åsikter. Du eller ni andra kanske tycker helt tvärtom!