2011-12-20, 19:17
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Kan ju bero på att vog mest kör gods o linjevägg och han är den enda mig veterligen som reppar CHA från östergötland numera(?). Ashes har flyttat och de andra lirar inte så mkt längre vad jag förstått..

Oj... (Använder sällan den här smileyn, men i vissa fall är den fan vettig!)

Varför är det slutsnackat om dom förresten? Är det jobbigt att det tas upp? Är han 18+ lär han få stå för konsekvenserna, big time! Grabben kommer få smisk, ska bli kul att följa det här

För mig är det en stor gåta att Vogue är med i Cha, om det är det Cha jag tänker på.
Citera
2011-12-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Tycker bara att det förstör tråden lite..

Ja håller med, i en annars så braa tråd! Finns inget att skriva om ifrån Östergötland ens, det som händer för tillfället är att toys kör över målare. Vad tycker du är intressantare?

Personligen gillar jag ingenting från cha, men det är mest stilmässigt..

Ska bli intressant att se vad FIH kommer upp med i framtiden, börjar arta sig!
Citera
2011-12-20, 20:43
Medlem
hörde att yum är på väg att ta över staden,det har kommit upp flera stycken nya målningar i veckan av dom kul men lite nytt i lk..
Citera
2011-12-20, 20:44
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ja håller med, i en annars så braa tråd! Finns inget att skriva om ifrån Östergötland ens, det som händer för tillfället är att toys kör över målare. Vad tycker du är intressantare?

Yum har det snackats lite om innan. Har växt väldigt snabbt, ser många tags i stan, samt målningar, Tror jag sett 3-5 målningar runt ljungsan och 2 vid brokindsleden, Ligger en suddig bild på Www.Fotologg.com/LKGraffiti.

Pods och CRS levererar bra på Östgötapendeln, har sett många sjysta panels
Citera
2011-12-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toocser
hörde att yum är på väg att ta över staden,det har kommit upp flera stycken nya målningar i veckan av dom kul men lite nytt i lk..

Hahah, ta över stan gör man ju på en kväll!
Citera
2011-12-20, 20:51
Medlem
deltaphases avatar
Citat:

En fråga: Tycker du Vog/Vogue håller samma klass som övriga i Cha? Nu vet jag bara om Ashes och Rise som övriga medlemmar dock.

Standarden för att vara en "bra" eller "en av de bättre" i Linköping är ju väldigt låg för övrigt.
Citera
2011-12-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
En fråga: Tycker du Vog/Vogue håller samma klass som övriga i Cha? Nu vet jag bara om Ashes och Rise som övriga medlemmar dock.

Standarden för att vara en "bra" eller "en av de bättre" i Linköping är ju väldigt låg för övrigt.

Gillar inte vog stilmässigt, men visst platsar han i CHA, ser inte det som något bra crew direkt även om dom funnits några år nu. Vog kör cleana grejjer som knappast går att klaga på, däremot ganska ointressant. Örebroarn/a är väl det som håller klass i CHA om du frågar mig.

Ashes har kört mycket, men hans stil säger inget den heller, ganska trist faktiskt. Känns som han trixar och byter stil ibland men linjerna blir aldrig bättre. Han tar sig vatten över huvudet när det kommer till linjer i nästan alla pieces, connections som är för långa för att få bra, eller så kanske han inte bryr sig så mycket om linjerna?

Däremot går väl inget i CHA klaga på, det är graffiti på standardnivå och allt är en smakfråga. Vissa kanske tycker det är bra, själv är jag rätt kräsen.. Gillar tyvärr inte mycket från Linköping! Säkert någon som kommer hata nu, men det är man ju van vid eftersom nästan ingen från Linkan kan ta kritik..

Det är mina högst personliga åsikter. Du eller ni andra kanske tycker helt tvärtom!
Citera
2011-12-20, 21:53
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Gillar inte vog stilmässigt, men visst platsar han i CHA, ser inte det som något bra crew direkt även om dom funnits några år nu. Vog kör cleana grejjer som knappast går att klaga på, däremot ganska ointressant. Örebroarn/a är väl det som håller klass i CHA om du frågar mig.

Ashes har kört mycket, men hans stil säger inget den heller, ganska trist faktiskt. Känns som han trixar och byter stil ibland men linjerna blir aldrig bättre. Han tar sig vatten över huvudet när det kommer till linjer i nästan alla pieces, connections som är för långa för att få bra, eller så kanske han inte bryr sig så mycket om linjerna?

Däremot går väl inget i CHA klaga på, det är graffiti på standardnivå och allt är en smakfråga. Vissa kanske tycker det är bra, själv är jag rätt kräsen.. Gillar tyvärr inte mycket från Linköping! Säkert någon som kommer hata nu, men det är man ju van vid eftersom nästan ingen från Linkan kan ta kritik..

Det är mina högst personliga åsikter. Du eller ni andra kanske tycker helt tvärtom!
Vilken stad bor du själv i? CHA är ju stort över hela sverige, Göteborg, Linköping, Norrköping, Motala, Örebro... (Malmö, Stockholm?) Men visst får man tycka som man vill, Det har vi alla rätt till i sverige
Citera
2011-12-20, 23:50
Medlem
Citat:
Vilken stad bor du själv i? CHA är ju stort över hela sverige, Göteborg, Linköping, Norrköping, Motala, Örebro... (Malmö, Stockholm?) Men visst får man tycka som man vill, Det har vi alla rätt till i sverige

Bor inte i någon specifik stad, bor i ryggsäcken kan man väl säga, runtom östergötland!

När du nämner Motala så måste man ju nämna Fizzy såklart (hade glömt att han lira för cha), supersoft dude som verkligen har kört sin egen väg. Gillar hans stil även om den kunskapsmässigt och teknikmässigt suger pung rakt av, om man ska se det till gamla klassiska graffiti-regler vill säga. Men det är nog det jag gillar, att han skiter totalt i det och gör sin grejj!

Götet vet jag inte vem som reppar, så det kan jag inte uttala mig om..

Motala som stad har förövrigt ingen graffitiscen just nu, den är död sen något år tillbaks. Man ser tags här och där som suttit i 5 år eller mer, några enstaka nya kommer upp till somrarna. Synd kan man tycka, men det borde innebära att det händer grejjer där snart!
Citera
2011-12-21, 13:10
Medlem
Bombasystemets avatar
Vilket är det bästa famet i LK då? Där man kan vara lugn och verkligen ta sin tid, mitt på dagen
Citera
2011-12-21, 22:36
Medlem
Multonas avatar
!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2LNB01DjEEA
Citera
2011-12-21, 23:05
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Vilket är det bästa famet i LK då? Där man kan vara lugn och verkligen ta sin tid, mitt på dagen
När ska folk lära sig att fames inte förblir lugna efter att ha blivit stekta på nätet?! Fråga privat eller leta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in