2011-12-17, 21:41
Medlem
så första fotot på floggen
Citera
2011-12-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Lollz är väl nån 12 åring som springer omkring med tuchpennor

Dope Tag o Magnum verkar ju köra ihop med Lollz eftersom de helt random drar över samma personer.. Tolv år, jag tvekar inte, även om de övriga ser ut att vara runt 15-16 år och är allmänt white trash, samt har sina mjukisbyxorna vid knäna.
Citera
2011-12-17, 21:46
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffacurry
Det är inga bilder upplagda?

Tycker som många andra att det är tråkigt att se "Slouce" och "Lollz" dra riktigt keffa tags :/

Någon som vet vad det är för fet målning mitt emot cafe Babette?
Sådär nu har vi en bild
Citera
2011-12-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Dope Tag o Magnum verkar ju köra ihop med Lollz eftersom de helt random drar över samma personer.. Tolv år, jag tvekar inte, även om de övriga ser ut att vara runt 15-16 år och är allmänt white trash, samt har sina mjukisbyxorna vid knäna.

håller med till 100%.

NÅn mer som har lagt märke till att Knas har lagt över en OHS av Ains mittemot ljunkan?
Citera
2011-12-18, 12:53
Medlem
Bombasystemets avatar
Någon som vet vem DE 7.5 är? Skulle verkligen vilja veta
Citera
2011-12-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av out-cast
håller med till 100%.

NÅn mer som har lagt märke till att Knas har lagt över en OHS av Ains mittemot ljunkan?

Vad fan händer med den här staden? Varför har alla sån jävla hybris och tror dom är bäst? Senaste året har det kryssats och körts över mer än vad det någonsin gjorts i hela östergötland tror jag..

Att köra över en gammal OHS piece är allt annat än okej!

Såg att EHG och FIH hade gjort en rätt stadig rollerpiece utmed något tält vid ljunkan, säkert 15m bred..
Citera
2011-12-18, 21:01
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Vad fan händer med den här staden? Varför har alla sån jävla hybris och tror dom är bäst? Senaste året har det kryssats och körts över mer än vad det någonsin gjorts i hela östergötland tror jag..

Att köra över en gammal OHS piece är allt annat än okej!

Såg att EHG och FIH hade gjort en rätt stadig rollerpiece utmed något tält vid ljunkan, säkert 15m bred..
Har sett den också, riktigt fet
Citera
2011-12-19, 18:43
Medlem
Bombasystemets avatar
Tycker inte man ser så mycket av CHA i Linköping längre, Har dom slutat eller? Nån som vet något?
Citera
2011-12-20, 17:31
Medlem
Bombasystemets avatar
Lollz är 18+ btw, men slutsnackat om dom nu
Citera
2011-12-20, 17:49
Medlem
Citat:
Om så är fallet har stackarn ingen framtid.
Citera
2011-12-20, 19:06
Medlem
Citat:
Tycker inte man ser så mycket av CHA i Linköping längre, Har dom slutat eller? Nån som vet något?

Kan ju bero på att vog mest kör gods o linjevägg och han är den enda mig veterligen som reppar CHA från östergötland numera(?). Ashes har flyttat och de andra lirar inte så mkt längre vad jag förstått..

Citat:

Oj... (Använder sällan den här smileyn, men i vissa fall är den fan vettig!)

Varför är det slutsnackat om dom förresten? Är det jobbigt att det tas upp? Är han 18+ lär han få stå för konsekvenserna, big time! Grabben kommer få smisk, ska bli kul att följa det här
Citera
2011-12-20, 19:12
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Kan ju bero på att vog mest kör gods o linjevägg och han är den enda mig veterligen som reppar CHA från östergötland numera(?). Ashes har flyttat och de andra lirar inte så mkt längre vad jag förstått..

Oj... (Använder sällan den här smileyn, men i vissa fall är den fan vettig!)

Varför är det slutsnackat om dom förresten? Är det jobbigt att det tas upp? Är han 18+ lär han få stå för konsekvenserna, big time! Grabben kommer få smisk, ska bli kul att följa det här
Tycker bara att det förstör tråden lite.. Men om ni vill så varsågod, det gör väl inte mig något igentligen, tycker bara det är lite synd att använda tråden till att klaga på folk iställer för att diskutera det man tycker om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in