2011-12-16, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Dura, M2S, FIH, SDG och har dessutom gått på tågen, vilket inte var någon vacker skapelse precis

Vet inte om dom har gått över fler men det skulle inte förvåna mig?

Ojoj låter som några ligger ganska illa till! =)
Citera
2011-12-16, 15:30
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Dura, M2S, FIH, SDG och har dessutom gått på tågen, vilket inte var någon vacker skapelse precis

Det där är skit snack, Tocs, slouce, dopetag och magnum har inte gått över dura, m2s, fih och sdg, Möjligtvis lollz, jag vet inte men jag är helt säker på att ingen av dom har spittat några kända.
Citera
2011-12-16, 15:32
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:

Om du nu är helt övertygad om att det är så som du säger, fota det och lägg upp här
Citera
2011-12-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Om du nu är helt övertygad om att det är så som du säger, fota det och lägg upp här

Om det nu inte är så ska ni fortfarande inte köra över någon över huvudtaget.
Speciellt inte målningar!

Var en sväng förbi Sk-famet och såg att PUF (Slouce,Magnum m.m) hade lagt över en halv Vog målning och sedan dragit sin fula jävla tags över resten av halvan.

Hur tänkte ni då?
Citera
2011-12-16, 16:32
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Om det nu inte är så ska ni fortfarande inte köra över någon över huvudtaget.
Speciellt inte målningar!

Var en sväng förbi Sk-famet och såg att PUF (Slouce,Magnum m.m) hade lagt över en halv Vog målning och sedan dragit sin fula jävla tags över resten av halvan.

Hur tänkte ni då?
För det första är jag varken slouce eller magnum, Och vad menar du med Sk-famet?
Citera
2011-12-16, 18:33
Medlem
Citat:
För det första är jag varken slouce eller magnum, Och vad menar du med Sk-famet?

Om du inte har någon koppling till dessa tags så skulle du aldrig försvarat dom mot vad LRstuff skrev.
Citera
2011-12-16, 19:33
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Om du inte har någon koppling till dessa tags så skulle du aldrig försvarat dom mot vad LRstuff skrev.
Jag kanske känner dom?
Citera
2011-12-16, 19:41
Medlem
Citat:

Vet inte men tror inte det är samma toys, det var väl ett tag sen oxå? Borde va uppklarat..

Sjukt mycket nybörjare i den här stan, vart kommer alla ifrån?

Mycket möjligt, inte varit i lk på ett tag.
Citera
2011-12-16, 22:40
Medlem
okej tagga ner nu alla..det är jävligt fel att gå över vog han e fan king men ja har nt spittat ett skit o tror ej att dom andra inte har gått över någon men har all respekt till dom äldre det är liksom dom som är förebilderna,ist bara för bråka,så kan vi fortsätta det som tråden är till för
Citera
2011-12-17, 20:16
Medlem
moffacurrys avatar
Citat:
Vi har gjort en, http://www.fotolog.com/lkgraffiti Kommer bilder snart

Det är inga bilder upplagda?

Tycker som många andra att det är tråkigt att se "Slouce" och "Lollz" dra riktigt keffa tags :/

Någon som vet vad det är för fet målning mitt emot cafe Babette?
Citera
2011-12-17, 20:29
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffacurry
Det är inga bilder upplagda?

Tycker som många andra att det är tråkigt att se "Slouce" och "Lollz" dra riktigt keffa tags :/

Någon som vet vad det är för fet målning mitt emot cafe Babette?
Nu pajja lixom kameran för några dagar sen, Ska säga till några andra att ladda upp
Det är ju också en smak sak, dom gamla slouce tagsen kanske inte var lika vackra som idag, men kan vi inte skippa snacket om dom ni tycker är dåliga och snacka om det ni tycker är bra?

Lollz är väl nån 12 åring som springer omkring med tuchpennor
Citera
2011-12-17, 21:04
Medlem
såg en ny ehg målning i stan med backrund o chrome fyll,fet som fan nån som inte vill ha sina målningar på www.fotolog.com/LKgraffiti så skicka ett meddelande till mig eller bombasystemt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in