2011-10-16, 23:03
Medlem
Det har kommit upp massor av nya tags vid johannelund/ekholmen området,najz att det är mer som börjar att inte graffen dör ut helt i lk
Citera
2011-10-17, 00:26
Bannlyst
Första inlägget börjar alltid med självpropps.
Citera
2011-10-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toocser
Det har kommit upp massor av nya tags vid johannelund/ekholmen området,najz att det är mer som börjar att inte graffen dör ut helt i lk

Synd att det du gör är värre än skit.
Citera
2011-10-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Jag ser inte hur internet kan förstöra graffitin, vill du gå ut och se graffitin i verkliga livet så gör det. Själv tycker jag det har kommit med väldigt positiva effekter, man kan ha koll på vilka som kör mycket i andra städer, träffa folk ifrån andra länder och gud vet vad.. Exakt vad är det internet har förstört?

Du kan ju sitta och titta på blommor på googles bildarkiv, men det är aldrig samma sak som att gå ut i naturen och faktiskt se en blomma i verkligheten.

Ja men nej, man blir kräsen av att se burners hela tiden. Samtidigt som man utvecklas och ser graffiti ur ett annat perspektiv, svårt det där. I Östergötland har man inte råd att vara kräsen..
Citera
2011-10-17, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Synd att det du gör är värre än skit.

och hur fan vet du det?
Citera
2011-10-17, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kking
Första inlägget börjar alltid med självpropps.

vete fan vem det är det är mend,shine,doler och jag drar en annan tag
Citera
2011-10-17, 22:51
Medlem
Citat:

18 årsgräns på Flashback.
Citera
2011-10-17, 23:25
Medlem
deltaphases avatar
Citat:

Shine har jag aldrig sett nånstabs men doler har jag sett en del, han har väll bombat i rätt många år i Linköping om jag inte minns helt fel? Aldrig sett nån målning av honom dock.
Senast redigerad av deltaphase 2011-10-17 kl. 23:28.
Citera
2011-10-17, 23:30
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
18 årsgräns på Flashback.

Ingen aning om vem killen är men varför lägga så mycket energi på att försöka outa folk för självpropps osv. Låt dem göra det om de nu gör det Även flera sidor bak i tråden är vissa snabba på att hoppa på folk som kanske är "nybörjare" osv. Gör väll inte så mycket egentligen.
Senast redigerad av deltaphase 2011-10-17 kl. 23:33.
Citera
2011-10-18, 04:12
Medlem
PappaValiums avatar
Linköping skickligaste och mest originella writers genom tiderna: Hokus/Cagos Ains/Eins
Citera
2011-10-18, 14:21
Medlem
Fan händer med tråden? Sluta snacka så mycket skit o leverera bra diskussioner istället!

Vem gör Linköpings snyggaste tags enligt er? Vem har bäst bokstäver och vem har bäst teknik?

Vore kul att höra folkets åsikter
Citera
2011-10-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Shine har jag aldrig sett nånstabs men doler har jag sett en del, han har väll bombat i rätt många år i Linköping om jag inte minns helt fel? Aldrig sett nån målning av honom dock.
aha,jo det kanske är så men han har snygga tags
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in