Jag ser inte hur internet kan förstöra graffitin, vill du gå ut och se graffitin i verkliga livet så gör det. Själv tycker jag det har kommit med väldigt positiva effekter, man kan ha koll på vilka som kör mycket i andra städer, träffa folk ifrån andra länder och gud vet vad.. Exakt vad är det internet har förstört?
Du kan ju sitta och titta på blommor på googles bildarkiv, men det är aldrig samma sak som att gå ut i naturen och faktiskt se en blomma i verkligheten.
Ja men nej, man blir kräsen av att se burners hela tiden. Samtidigt som man utvecklas och ser graffiti ur ett annat perspektiv, svårt det där. I Östergötland har man inte råd att vara kräsen..
vete fan vem det är det är mend,shine,doler och jag drar en annan tag
Shine har jag aldrig sett nånstabs men doler har jag sett en del, han har väll bombat i rätt många år i Linköping om jag inte minns helt fel? Aldrig sett nån målning av honom dock.
Senast redigerad av deltaphase 2011-10-17 kl. 23:28.
Ingen aning om vem killen är men varför lägga så mycket energi på att försöka outa folk för självpropps osv. Låt dem göra det om de nu gör det Även flera sidor bak i tråden är vissa snabba på att hoppa på folk som kanske är "nybörjare" osv. Gör väll inte så mycket egentligen.
Senast redigerad av deltaphase 2011-10-17 kl. 23:33.
Shine har jag aldrig sett nånstabs men doler har jag sett en del, han har väll bombat i rätt många år i Linköping om jag inte minns helt fel? Aldrig sett nån målning av honom dock.