2012-10-15, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Bryr mig inte nämnvärt om kommunen skaffar en laglig vägg. Fortfarande så otroligt tråkigt att måla så.

Det är inte som att det är brist på lugna ställen i linköping heller.
Citera
2012-10-15, 11:48
Medlem
Så typiskt Linköpingsmentalitet att alltid vara hatiska. Man försöker fixa ett lagligt alternativ för folk att måla på, det är ju inte så att nån tvingar en att måla där? Tågen och alla andra väggar finns ju fortfarande kvar. Jävla bakåtsträvare.
Citera
2012-10-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugatir
Så typiskt Linköpingsmentalitet att alltid vara hatiska. Man försöker fixa ett lagligt alternativ för folk att måla på, det är ju inte så att nån tvingar en att måla där? Tågen och alla andra väggar finns ju fortfarande kvar. Jävla bakåtsträvare.

Tycker inte det är speciellt mycket hat i tråden.
Är du en av dom som har hand om projektet? Du kanske kan förklar tanken bakom det är samt hur det ska bidra till att en laglig vägg tillåts.
Citera
2012-10-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Vadå är det något fel med min tag eller? Jag tycker den reflekterar min personlighet ganska bra...

Inte för att tagen är speciellt schyst men syftade dock på dina verk.
Citera
2012-10-15, 22:02
Medlem
OgnomAmtefs avatar
skulle va lite roligare scen och se lite mer samarbete mellan writers än bara en massa bråk som inte ens har nån mening. Antagligen har streetexpressions snubbarna kämpat hårt för att fixa nått sånt här. Folk har ju bra argument att tjafsa nu förtiden. Nej nu tycker jag at alla ni som hatar mot Street ex kan sluta suga pungsvett och gå ut och försöka bidra lite till en laglig vägg.
Citera
2012-10-15, 23:04
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Inte för att tagen är speciellt schyst men syftade dock på dina verk.

Det var ett skämt...skriver inte swag...är uppriktigt om den riktiga swag tog åt sig...om han nu hänger här eller om det är en hon...
Citera
2012-10-16, 10:14
Medlem
Ääh cocozza är bara ute efter publicitet..
Citera
2012-10-20, 03:07
Medlem
stolens avatar
Fan det var ju bara att lira på ju där vid industrigatan...

Men ni gamla rävar som finns här på nätet...Vad tycker ni då? Om scenen i våran vackra stad...Det som rullar? Linjepieces? Bombing i stan...förortsgraffen och så vidare...Vilket/vilka områden är mest bombade tycker ni? Givetvis är det riktat till alla som skriver i tråden, men vet att rävarna brukar ha åsikter och kanske en gnutta "det var bättre förr" därför jag skrev så vill ha igång lite diskussion o lite liv i luckan i tråden här...o be mig inte att "gå och kolla själv" för jag har ganska bra koll på scenen här i staden, för jag vill ha åsikter och tankar från er som hänger här...
Citera
2012-10-20, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Fan det var ju bara att lira på ju där vid industrigatan...

Men ni gamla rävar som finns här på nätet...Vad tycker ni då? Om scenen i våran vackra stad...Det som rullar? Linjepieces? Bombing i stan...förortsgraffen och så vidare...Vilket/vilka områden är mest bombade tycker ni? Givetvis är det riktat till alla som skriver i tråden, men vet att rävarna brukar ha åsikter och kanske en gnutta "det var bättre förr" därför jag skrev så vill ha igång lite diskussion o lite liv i luckan i tråden här...o be mig inte att "gå och kolla själv" för jag har ganska bra koll på scenen här i staden, för jag vill ha åsikter och tankar från er som hänger här...

Det är INTE bara att lira på. Ska man måla måste man först prata med nån som håller i projektet. Så inga missuppfattningar uppstår.
Citera
2012-10-20, 15:23
Medlem
Såg att ains hade målat där, kul!
Citera
2012-10-20, 15:46
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugatir
Det är INTE bara att lira på. Ska man måla måste man först prata med nån som håller i projektet. Så inga missuppfattningar uppstår.
Vadå? Det är fritt fram för alla att måla var man vill.
Citera
2012-10-20, 17:52
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Dom mest aktiva områdena är väl runt stan och vattentornet tror jag. tex brokindsleden brukar va ganska aktivt med tags o målningar? HAr det kommit några nya crews till stan föresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in