2011-10-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Kanish,pods och fuss som skickligaste crew respektive enskild writer. Hoppas ni trollar nu.

Eller är det bara jag? Kan inte bara vara jag?
Nej, du är inte ensam!
Citat:
Delyx på den bilden var ju ganska originell. Gilla den mer än de andra två faktiskt, även om de också var ok.
Awones bilder va inte riktigt rättvisa, han la bättre grejer men hittar inte så mycket på nätet.
Citat:
Synd att man inte ser någonting i princip. "Aaah, det blev bara ljud dööhh." Härlig östgötska.
Du tog orden i munnen på mig!
Citera
2011-10-08, 00:33
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Backjump från LK!

http://www.youtube.com/watch?v=kRCfaiNI4wA&feature=channel_video_title

Synd att man inte ser vilka tags det är

Kom igen nu Britt-Marie, kör för fa-an!
Citera
2011-10-08, 00:47
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Okej ?
Citera
2011-10-08, 00:59
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Du tog orden i munnen på mig!

Ur menar du ?
Citera
2011-10-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ur menar du ?
Citera
2011-10-08, 12:09
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Förstår inte riktigt vad du menar där men....
Citera
2011-10-08, 12:58
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Förstår inte riktigt vad du menar där men....

http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8
Citera
2011-10-08, 13:23
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8
haha nu fattar jag
Citera
2011-10-16, 20:40
Medlem
deltaphases avatar
Gick genom centrum. Såg att pods,crs,ehg hade kört en del längs med gågatan från stora torget ner till trädgårdstorget/gyllentorget.

Hm, var det inte bättre förr? Känner inte samma charm med det längre. Innan internet, fotolog och innan det överdrivna övervakningsamhället. Eller börjar man bara bli gammal kanske?
Citera
2011-10-16, 21:00
Medlem
Citat:
Gick genom centrum. Såg att pods,crs,ehg hade kört en del längs med gågatan från stora torget ner till trädgårdstorget/gyllentorget.

Hm, var det inte bättre förr? Känner inte samma charm med det längre. Innan internet, fotolog och innan det överdrivna övervakningsamhället. Eller börjar man bara bli gammal kanske?

Det var alltid bättre förr när det handlar om graffiti. Kolla in stilkungarna bara så säger det väl allt? Kollade nyligen igenom lite blackbooks från förr med några gamla rävar, bilderna säger ju allt...
Citera
2011-10-16, 21:07
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Det var alltid bättre förr när det handlar om graffiti. Kolla in stilkungarna bara så säger det väl allt? Kollade nyligen igenom lite blackbooks från förr med några gamla rävar, bilderna säger ju allt...

Är det så? Känns som det fått uppsving några gånger sen det kom till Sverige men nu känns det inte så längre. Aahhh, jag vet inte. Jag tycker internet har förstört en del av charmen, inte bara när det kommer till graffiti heller.
Citera
2011-10-16, 23:02
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Jag tycker internet har förstört en del av charmen, inte bara när det kommer till graffiti heller.

Jag ser inte hur internet kan förstöra graffitin, vill du gå ut och se graffitin i verkliga livet så gör det. Själv tycker jag det har kommit med väldigt positiva effekter, man kan ha koll på vilka som kör mycket i andra städer, träffa folk ifrån andra länder och gud vet vad.. Exakt vad är det internet har förstört?

Du kan ju sitta och titta på blommor på googles bildarkiv, men det är aldrig samma sak som att gå ut i naturen och faktiskt se en blomma i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in