2011-09-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multona
Ähh. Lägg av!
Majoriteten av podarna är ju över 20 numera.

Edit; Jasså. Du redigerade bort det du precis skrev..
Förstår inte riktigt varför du skriver ut åldern på ett crew på Flashback... Förövrigt så beter sig de flesta i crewet tjackade dvärgar, finns ju dock någon av dem som har helt okey beteende. Ganska lätt att skilja ut kalvarna från tjurarna i det crewet så att säga

Jag har bryr mig inte om hur gamla dom är när majoriteten beter sig som dom gjorde förr, deras storhetsvansinne är ju ta mig fan skrämmande!
Citat:
Ursprungligen postat av lolan1
Vilka är de där pods personerna, förra året stod det ju lite överallt... :P
Hej!

Du frågar alltså vi på Flashback om vi kan outa ett par medlemmar från ett crew? Eller menar du vilka tags som är med i crewet?
Senast redigerad av BeQuiet. 2011-09-29 kl. 17:53.
Citera
2011-09-29, 19:24
Medlem
Har inte sett några pods tags på väldigt länge faktiskt, har de lagt av eller bytt område? Såg mest runt konsert & Kongress. Menade inte att namn ge personerna mera bakgrund till varför de skriver pods lite här och var. :P
Citera
2011-09-29, 19:35
Medlem
deltaphases avatar
Tänkte på en sak idag när jag åkte på sveavägen där två Pmstags sitter på två elskåp. Varför har dessa fått sitta kvar så länge medans annat blir buffat direkt? Senaste åren har ju buffen ökat men det jag undrade över var vad som prioriteras högst och varför vissa saker får sitta kvar längre än annat. Vilket år är dessa pms ifrån? 2001,2002,2003?
Citera
2011-09-29, 21:42
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Tänkte på en sak idag när jag åkte på sveavägen där två Pmstags sitter på två elskåp. Varför har dessa fått sitta kvar så länge medans annat blir buffat direkt? Senaste åren har ju buffen ökat men det jag undrade över var vad som prioriteras högst och varför vissa saker får sitta kvar längre än annat. Vilket år är dessa pms ifrån? 2001,2002,2003?

Ja undrar precis som du faktiskt. Kommer ihåg när ett crew här va på väg o bli jävligt känt, they kallade dem sig, dem hade bombat på en klassisk vägg som alla brukar skriva på, de va ingen som skrev på de när dem tagsen satt där, sen buffade dem bort typ 3 st av tagsen o lät dem andra sitta kvar as länge, sjukt. Hur tänker dem?
Citera
2011-09-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolan1
Har inte sett några pods tags på väldigt länge faktiskt, har de lagt av eller bytt område? Såg mest runt konsert & Kongress. Menade inte att namn ge personerna mera bakgrund till varför de skriver pods lite här och var. :P
Vad menar du med område? Dom skriver i princip överallt i staden, Pods är ju ett graffiti crew, och när man graffar ska man ju sprida ut sin tag överallt så alla ser den, dom gör det för att bli kända,( fast det är dom ju redan) precis som alla andra skriver sin tag för att bli kända, ofc för det är roligt oxå :P
Citera
2011-09-29, 22:53
Medlem
Vilka och varför skriver pods över massa målningar i tanneforshuset? Man ser ju att det inte är pods utan toys som försöker härma..
Citera
2011-09-30, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektor2
Vilka och varför skriver pods över massa målningar i tanneforshuset? Man ser ju att det inte är pods utan toys som försöker härma..
Nu har jag ju inte sett spektaklet men är ju inte så ovanligt att Pods kryssar. Hade inte förvånat mig ett dugg om det var dem...
Citera
2011-09-30, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Nu har jag ju inte sett spektaklet men är ju inte så ovanligt att Pods kryssar. Hade inte förvånat mig ett dugg om det var dem...
Ja, dom brukar spitta rätt mycket, men det där såg verkligen inte ut som pods, kanske kan lägga upp en bild på någon målning,
Citera
2011-09-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ja, dom brukar spitta rätt mycket, men det där såg verkligen inte ut som pods, kanske kan lägga upp en bild på någon målning,
Okok, jag ska ju som sagt inte säga så mycket eftersom jag inte sett det.
Citera
2011-09-30, 22:04
Medlem
Brukar väl inte vara så mycket backjumps på bussar i lk? Jag ""bevittnade"" en ikväll
Citera
2011-10-01, 00:55
Medlem
Citat:
Brukar väl inte vara så mycket backjumps på bussar i lk? Jag ""bevittnade"" en ikväll

Vilka tags då?
Citera
2011-10-01, 10:06
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=0kI1oUPgCpM

Lite rull från Lk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem