2006-07-30, 13:20
Medlem
Filmen Lithvim tyckte jag var väldig dålig.
Citera
2006-07-30, 13:35
Medlem
-Metal-s avatar
Finns så många filmer man vill spy galla över. Men av film jag absolut har på min top-5 lista över de sämsta filmer jag sett är Date Movie. Såg den för några dagar sen och jag tycker verkligen synd om skådespelarna i filmen, fattar dom själva inte vilken jävla skitfilm som ställt upp i? Iofs är det ju inga toppen skådisar direkt men ändå. Nej fyfan säger jag bara, den absolut tråkigaste, sämsta och meningslösa film jag någonsin sett. Sätter mig hellre och har ett Scary Movie maraton med alla 4 filmer än kollar på den här igen.
Citera
2006-07-30, 15:58
Medlem
Zander_s avatar
hur som helst är han jävligt död. Svensk film, kommer inte ihåg så mycket av den förutom att den var riktigt kass.
Citera
2006-07-30, 16:56
Medlem
Gothenburgers avatar
Vittne till mord
Citera
2006-07-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovienya
"Lyssnaren" rysk-iransk jagvetintevad där en pojk gick omkring och spelade ödessymfonin med skedar.. slog skedarna på pannor.. *pompompomm... pomm*

?

Såg den för att den var gratis kan jag tillägga samt för att jag ville känna mig .. "mångkultiverad" =)

Kanske missade nåt budskap som filmen hade dock..

Kom på en riktigt kass film till när jag läser att du ville känna dig mångkultiverad.

Såg en film som hette Lucky People Center, den handlade om olika människor, vad det var med människorna kommer jag inte ihåg. Såg filmen för att det var en skolgrej. Usch vad dålig den var i alla fall!
Citera
2006-07-31, 02:25
Medlem
gudemils avatar
http://www.imdb.com/title/tt0215135/ är den sämsta filmen någonsin! Alla som har medverkat i den på något sätt borde avrättas, brännas och begravas. Det finns inget straff hårt nog för att ha hjälpt till att producera denna styggelse!
Citera
2006-08-01, 12:23
Medlem
cronos666s avatar
Men va fan..klanka ner på Boondock Saints, skitbra rulle.

Att ingen har nämnt Tre solar!!!! Det måste vara den sämsta jävla skitfilm som någonsin har gjorts..och filmen har dessutom ett par av svenska skådis-eliten...kolla här:

Kjell Bergqvist
Rolf Lassgård
Mikael Persbrandt
Lena Endre
Rikard Wolff
Sven-Bertil Taube
Maria Bonnevie

Okej att Armageddon, endependence day osv är världens propaganda filmer..men om man ser till resten av filmen / filmerna..så har de ju ett underhållningsvärde på ett plan. Men fan inte Tre solar...århundrades kalkon film. Blair witch project med...vilken hypad film..

Glömde en sak..alla filmer med steven seagal sågar jag rejält!!
Citera
2006-08-01, 18:45
Medlem
AboXiss avatar
  • Tigerland
  • A history of violence
Citera
2006-08-01, 22:45
Medlem
gillar skräckfilmer men dessa "orm" filmer tog priset i kategorin "sugiga orm filmer" : Anacondas och Boa VS Python
Citera
2006-08-01, 22:47
Medlem
ChrillKriminells avatar
Alla rambo filmerna
Citera
2006-08-01, 23:27
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboXis
  • Tigerland