2003-10-07, 01:11
Medlem
Världens sämsta film

Den sämsta film som gjorts måste vara Gravediggers den handlar om en polis som jobbar undercover i ett MC-gäng kallad Gravediggers.
Det tar ca 5 min innan MC-gänget frågar polisen om han är polis och han svarar ja det är jag. Sen får han va med gänget, när nån dog i gänget vart de begravda stående med hjälmen på. En och samma MC-bil jakt i filmen var filmad olika tider på dygnet så en jakt som var ca 10 min pågick i flera dygn ena sekunden var det fullt dagsljus och i andra sekunden var det becksvart.
Sen i slutet var det en massaker så alla dog utom polisen och när han kom hem till sin tant och berättade om vad han hade varit med om så dök alla som hade dött upp i hans hus och spöade på han så var den slut. Kan oxå tillägga att micken syntes ett x antal ggr och filmteamet syntes i speglar och ibland så var de med i bild Vill ni se en riktig Kalkonare se den
Citera
2003-10-07, 02:26
Medlem
Bullsquids avatar
en av de sämsta jag sett är Sorority Boys

och den ska vara komedi åxå... *ryser*

en annan riktigt avskyvärd film är relativt nya Ken Park... man blir så äcklad av den att man knappt kan kolla
Citera
2003-10-07, 12:11
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jukon
Den sämsta film som gjorts måste vara Gravediggers den handlar om en polis som jobbar undercover i ett MC-gäng kallad Gravediggers.
Det tar ca 5 min innan MC-gänget frågar polisen om han är polis och han svarar ja det är jag. Sen får han va med gänget, när nån dog i gänget vart de begravda stående med hjälmen på. En och samma MC-bil jakt i filmen var filmad olika tider på dygnet så en jakt som var ca 10 min pågick i flera dygn ena sekunden var det fullt dagsljus och i andra sekunden var det becksvart.
Sen i slutet var det en massaker så alla dog utom polisen och när han kom hem till sin tant och berättade om vad han hade varit med om så dök alla som hade dött upp i hans hus och spöade på han så var den slut. Kan oxå tillägga att micken syntes ett x antal ggr och filmteamet syntes i speglar och ibland så var de med i bild Vill ni se en riktig Kalkonare se den

Hahaha, den verkar ju ascool, hittar den inte på IMDM, den måste hetat nått annat.
Citera
2003-10-07, 13:58
Medlem
Rauzes avatar
Men hallå killar... Ni har väl inte glömt dyngrullarnas dyngrulle: Drömkåken!
The pest är oxå en jävligt rutten film!!
Citera
2003-10-07, 17:56
Medlem
Det är svårt att utse en personlig sämsta favorit, men dessa två ligger högt på min lista:

Hjärta av sten, http://www.imdb.com/title/tt0196614/
Solo, http://www.imdb.com/title/tt0117688/

Jag såg förresten "Hjärta av sten" på premiären på Stockholm Filmfestival 2000.
Regissören och delar av skådespelarna satt med i publiken och jag tror inte de tyckte det var skoj att höra folk hånskratta under filmens gång =).

/whiper
Citera
2003-10-26, 16:09
Medlem
Down with love
IMDb

Det är kanske inte den sämsta filmen i världshistorien , men jag tänkte bara varna för denna skitfilm.
Undvik den helt enkelt.

/K_T
Citera
2003-10-26, 18:05
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hahaha, den verkar ju ascool, hittar den inte på IMDM, den måste hetat nått annat.
Jag tycker det låter som Stone på beskrivningen.
Citera
2003-10-26, 18:11
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Jag tycker det låter som Stone på beskrivningen.

Ja det måste vara den http://www.imdb.com/title/tt0072209/combined tack för hjälpen.
Citera
2003-10-26, 22:54
Medlem
the mangler och bring it on är nog två av de sämsta filmer som har gjort.. frågan är om det överhuvudtaget går att göra sämre filmer..
Citera
2003-10-27, 03:26
Medlem
Laments avatar
hehe

Johnny english
Jason X
Natural Security
å många många fler
Citera
2003-10-27, 16:54
Medlem
Le Saboteurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Tack för välkommnandet.

Vad gäller xXx så förstår jag inte vad någon kan se i den. Jag är själv väligt förtjust i såväl hjärndöd action som slasher rullar från 80-talet med noll handling men xXx fick jag inte ut någonting av. Alla har naturligtvis rätt att gilla vad dom vill, jag önskar bara att jag kunde få tillbaka en timme och en kvart av mitt liv.

Haha. Jag tog mig faktiskt i kragen härom dan och såg xXx. Första gången jag såg den var jag ganska full och satt bara och garvade åt den. Tänkte att den kanske var lite bättre i nyktert tillstånd.Men Oj vad fel jag hade, nu bryde jag mig faktiskt om att titta efter handligen(?). Filmen måste vara världens dyraste c-film. Fy fan säger jag.

Kvällen blev ju inte bättre av att man drog på Charlies Angels 2 efteråt. Ush och fy, nästan sämre än xXx. Scenen när helikoptern ramlar ner från bron var nog det sämsta jag sätt i filmväg. Att man överhuvudtaget kan göra en sån dålig film, när man har så läckra brudar med i den...
Citera
2003-10-27, 22:54
Medlem
Boogaloos avatar
Day Of The Sirens (2002)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in