2014-05-08, 17:04
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag ska vara lite fräck då jag tyckte denna film -> The Monuments Men från 2014 var urusel.

Bara massa snack och för lite handling. Efter drygt 15 minuter av filmen så blev det snabbspolning.
Citera
2014-05-09, 09:56
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Har du inte sett sämre filmer än den har du inte sett många filmer...

Jodå har sett sämre filmer men den var verkligen kass,vad gick den ut på liksom?
Citera
2014-05-13, 15:08
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jodå har sett sämre filmer men den var verkligen kass,vad gick den ut på liksom?

Jag vet inte heller exakt vad den gick ut på, eller jag minns den inte så bra. Hursomhelst gillar jag Willem Dafoe, och jag gav filmen betyget 6/10 på IMDB.
Citera
2014-05-13, 17:15
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Jag vet inte heller exakt vad den gick ut på, eller jag minns den inte så bra. Hursomhelst gillar jag Willem Dafoe, och jag gav filmen betyget 6/10 på IMDB.

Minns att jag inte gillade The Hunter något vidare men långt ifrån lika dålig som Cumming's Farm och How to make love to a woman som är de sämsta filmerna jag sett.
Citera
2014-05-13, 20:42
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:

Har sett den, men det var längesedan och minns knappt filmen, tyckte den var dålig och det är antagligen därför jag inte la den på minnet, har dock för mig att den var väldigt seg och händelselös?
Citera
2014-05-14, 11:44
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Har sett den, men det var längesedan och minns knappt filmen, tyckte den var dålig och det är antagligen därför jag inte la den på minnet, har dock för mig att den var väldigt seg och händelselös?

Seg var den nu när jag försöker minnas filmen. Men det lär finns betydligt sämre filmer.
Citera
2014-05-14, 12:22
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Seg var den nu när jag försöker minnas filmen. Men det lär finns betydligt sämre filmer.

Det finns sämre filmer, absolut.
Citera
2014-07-06, 20:17
Bannlyst
Filmen Volcano var ruskigt usel faktiskt och förtjänar utan någon som helst tvekan denna plats.
Citera
2014-07-06, 23:08
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Filmen Volcano var ruskigt usel faktiskt och förtjänar utan någon som helst tvekan denna plats.

Hyrde den på video någon gång 1997-98 och blev ruskigt besviken trots att Tommy Lee Jones var med...
Citera
2014-07-08, 15:29
Medlem
The Cavern (2005) av Olatunde Osunsanmi.

Det finns helt enkelt ingen ursäkt för att ha gjort en så dålig film, kort sagt.
Citera
2014-07-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
The Cavern (2005) av Olatunde Osunsanmi.

Det finns helt enkelt ingen ursäkt för att ha gjort en så dålig film, kort sagt.

Filmen handlar om ett gäng unga människor som ska studera en hittills outforskad grotta, men något illvilligt tycks husera i den.

Under större delen av filmen ser man ingenting förutom lampor som bländar en i ögonen medan skådisarna skriker av vilken anledning vet man inte.

Att den här filmen öht släpptes på dvd är helt otroligt.
Citera
2014-07-09, 14:58
Medlem
GainerWheys avatar
Den första rosa pantern filmen från 63 (tror jag)
Den var riktigt usel, de mesta som hände var att dom bara pratade, avbröt filmen efter ca 1 h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in