2010-12-12, 22:42
Medlem
doc2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHorror
Frozen - hade varit en bless om dom fick frysa ihjäl, hade bara varit rätt åt dem

Jag blev faktiskt positivt överraskad av Frozen. Trodde den skulle vara en riktigt irriterande B-film men så var inte fallet. Filmen spelar ju väldigt mycket på det psykologiska och själva ämnet den behandlar är ju faktiskt något som skulle kunna hända. Det gör att man kan relatera till det på något sätt. Men men, i sådana här fall är ju allt subjektivt.
Citera
2010-12-13, 09:52
Medlem
Avatar: Dålig handling och skådespel, såg den på bio också höll fan på att somna.. Den är sjukt överskattad.

Millennium-serien: Också tok hyllad skit film som Avatar. Hatar nog filmerna lite extra för att i stort sett alla älskar dom.

Sen alla "movie" filmer (Scary movie, Epic movie) som man måste vara inavlad för att gilla.
Finns så mycket dåliga filmer så listan kan vara hur lång som helst
Citera
2010-12-13, 10:09
Medlem
FredagsNilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvio.Dante
Avatar: Dålig handling och skådespel, såg den på bio också höll fan på att somna.. Den är sjukt överskattad.

Ser du den i 3D så förbättras upplevelsen...
Håller med om att manus och skådespeleri inte håller, men i 3D tänker du inte på det
Citera
2010-12-13, 10:17
Avslutad
Kommissarie Späck. Helt sjukt dålig film på alla sätt som finns
Citera
2010-12-13, 12:07
Medlem
Måste hålla med om kommissarie späck
Citera
2010-12-13, 12:21
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Det var inte bara jag som såg på filmen, men jag tror att man lättare kommer på andra tankar/skakar av sig det om man rör lite på sig.

Bearbeta de traumatiska händelserna
Citera
2010-12-13, 12:21
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Kommissarie Späck. Helt sjukt dålig film på alla sätt som finns

Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Måste hålla med om kommissarie späck

Om ni inte kan lista ut att den filmen suger fet hästkuk innan ni såg filmen, så får ni fan skylla er själva.
Citera
2010-12-13, 12:30
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
The Dukes of Hazzard: The Beginning

Detta måste vara den sämsta filmen jag någonsin har sett!

För det första, så är det två 26-åriga killar som spelar tonårspojkarna(15 och 16 år tror jag att det var) som ska föreställa huvudrollerna - och de är inte duktiga skådespelare heller!

För det andra, så är antagonisterna polisen som försöker stoppa all försäljning av hembränt i denna in-avlade lilla by(minns inte exakt om det var deras syster/kusin eller nåt de var lite tända på).

När jag såg den var jag tvungen att gå ifrån min TV några gånger, så kass var den!

Så: Inget bra budskap, inga bra skådespelare, ingen bra handling och mycket mer som jag inte orkar förklarar gör detta till den sämsta filmen jag vet om i alla fall, som man har förväntats ska ge tillfredställe. Eller det gjorde den kanske, tjejerna såg riktigt bra ut

Då är den med Jessica Simpson lite bättre iaf -------> http://www.imdb.com/title/tt0377818/

Usel är denna också men bättre än den du såg iaf, eller bättre att skriva mindre dålig än den du såg
Senast redigerad av OrangeBoll 2010-12-13 kl. 12:33.
Citera
2010-12-13, 12:52
Medlem
thereisnoguds avatar
Death Tunnel måste vara bland det sämsta jag har sett. Enbart skådespelarinsatserna får en att vilja spy för att inte tala om epilepsiklippningen, stop motion specialeffekterna och den fantastiskt dåligt valda musiken

http://www.imdb.com/title/tt0418627/
Citera
2010-12-13, 13:02
Medlem
Flugsafts avatar
2012. Totalt värdelös! så förbannat fjantig med!
Citera
2010-12-13, 13:04
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc2
Jag blev faktiskt positivt överraskad av Frozen. Trodde den skulle vara en riktigt irriterande B-film men så var inte fallet. Filmen spelar ju väldigt mycket på det psykologiska och själva ämnet den behandlar är ju faktiskt något som skulle kunna hända. Det gör att man kan relatera till det på något sätt. Men men, i sådana här fall är ju allt subjektivt.

Jag håller med dig på en punkt - idén var faktiskt bra; men som så alltid med dessa typer av filmer; antingen har regissören inte alls tänkt igenom hur människor och saker förhåller sig i verkligheten i pressade situationer (utan bara haft action och inkomst i tanken), eller så har regissören inte den blekaste aning om det område han/hennes film behandlar.

Filmen är ju ändå tänkt som en realistisk skräckupplevelse; men skall man göra en sådan film, så skall man också göra en ordentlig bakgrunds och händelse research - karaktärerna i Frozen gjorde ju allting som man i princip INTE skulle ha gjort - lobotomerade eller ej, men visst, man kan sitta och vara efterklok, fast här gjorde dom saker som var så uppenbart korkade, att det bara var sorgligt att se.

Vart tog alla kontrollvakter vägen? Sådana människor som ALLTID kollar pisterna efter stängning, just för att kolla om det finns människor kvar i backarna som råkat ut för något? Varför gör dom inte ett rep av sina kläder/skidor för att försöka komma närmare marken innan dom hoppar?
Varför använder dom inte snowboarden som pulka? Och vargarna, ja, vad hade aliens varit utan aliens? Men du förstår syftet va?

Vad försöker han beskriva, den yngre generationen som fullkomliga idioter? Nej, det finns många smarta ungdomar kvar än idag - och som skulle ha löst den där situationen på ett mycket mer smidigare sätt än vad som gestaltades i denna frostskadade rulle.

Tack.
Citera
2010-12-13, 13:05
Bannlyst
valfri film med steven seagal, dolph lundgren eller van dame
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in