2009-05-14, 22:28
Medlem
Pulks avatar
Tre filmer ni absolut bör se upp för om ni inte vill ha men för livet:

10 000 B.C: Orkade inte med länge här. Otroligt löjlig film med helt katastrofal handling och bland de värsta skådespelarinsatser jag någonsin sett.

The Dukes of Hazzard: The Beginning: Är det en seriös film? ÄR DEN SE-RI-ÖS? Fy helvete, borde vara straff på att göra så jävla usla filmer.

Prom Night (2008): )")(#/)/#(/"#&(=?!()½("#/)&!&¤&"/¤"=!!!!!!!!!!!!!!!

Man tappar fan lusten att leva när man tänker på att det finns folk som faktiskt tycker att dessa filmer är BRA.

Nej usch vad arg jag blev. Förlåt alla som tycker om dessa filmer!
Citera
2009-05-15, 01:27
Medlem
KraftSheriffens avatar
Are We There Yet? med Ice Cube och de mest irriterande jävla barn jag har sett.
Manuset går ut på att barnen skall gapa och jävlas med Kuben så mycket som möjligt! Helt jävla värdelös, kanske världens sämsta film?
Citera
2009-05-15, 10:53
Medlem
Igor89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulk
Tre filmer ni absolut bör se upp för om ni inte vill ha men för livet:

10 000 B.C: Orkade inte med länge här. Otroligt löjlig film med helt katastrofal handling och bland de värsta skådespelarinsatser jag någonsin sett.

The Dukes of Hazzard: The Beginning: Är det en seriös film? ÄR DEN SE-RI-ÖS? Fy helvete, borde vara straff på att göra så jävla usla filmer.

Prom Night (2008): )")(#/)/#(/"#&(=?!()½("#/)&!&¤&"/¤"=!!!!!!!!!!!!!!!

Man tappar fan lusten att leva när man tänker på att det finns folk som faktiskt tycker att dessa filmer är BRA.

Nej usch vad arg jag blev. Förlåt alla som tycker om dessa filmer!

''10.000 BC'' är så jävla dålig, såg den på bio med en polare, och vi satt som frågetecken hela filmen.. och det värsta med den är att filmen eskalerar i dålighet ju längre man ser den.. vilken jävla dynga.

''The Dukes of Hazzard'' är oxå riktigt jävla dålig, fyfan, medans jag blev mer och mer arg på rullen så garvade min polare åt den
Citera
2009-05-15, 11:24
Medlem
Fnisss avatar
Scream filmerna förstår inte hur folk kan tycka dem är bra, aja smaken är som baken.
Citera
2009-05-15, 11:58
Medlem
Iam-Varfors avatar
Catwoman.
Citera
2009-05-15, 18:45
Bannlyst
Skumt, sökte på idle hands i tråden men det fanns inte med, så jag e ju då tvungen att lägga till den ..
Citera
2009-05-15, 19:28
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulk

Pyramiderna byggdes med hjälp av mammutar... Ska man skratta eller gråta?
Citera
2009-05-15, 19:30
Medlem
GrovBenstommes avatar
Epic movie, helt klart
Citera
2009-05-15, 19:43
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Catwoman.

Helt klart topp 5 i sämsta filmer någonsin
så jävla usel jag stängde av fanskapt snabbare än vad jag stängde av filmen Alexander vilket säger ganska mycket
Citera
2009-05-15, 20:47
Medlem
Zupertigers avatar
The Wisher är namnet på en alldeles fantastiskt jävla usel och vansinnigt förutsägbar skräckfilm. Korkade snubbar och brudar i klassisk teen movie-miljö som blir slaktade av någon snubbe med långa glasskärvor som naglar :S Jag och polarna har fortfarande (5 år efter att vi har vi såg den) jävligt roligt åt denna skitrulle bestående enbart av B-skådisar.
Citera
2009-05-15, 20:57
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zupertiger
The Wisher är namnet på en alldeles fantastiskt jävla usel och vansinnigt förutsägbar skräckfilm. Korkade snubbar och brudar i klassisk teen movie-miljö som blir slaktade av någon snubbe med långa glasskärvor som naglar :S Jag och polarna har fortfarande (5 år efter att vi har vi såg den) jävligt roligt åt denna skitrulle bestående enbart av B-skådisar.

Är en film verkligen usel om den trots allt har ett sådant långt underhållningsvärde? Jag vidhåller att en usel film är en tråkig film.
Citera
2009-05-15, 21:04
Medlem
MrWhatNows avatar
Catwoman,
Be kind rewind. Manuset...Jack Black förtjänar bättre än så!! xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem