Jag slänger in en spoiler för de som inte läst den.
Efter att de sett den enorma saken gå över vägen så försvinner de in i dimman och berättelsen slutar. Det fungerar faktiskt riktigt bra, och lämnar mycket upp till läsaren att fundera vad som hände med dem sen.
The Mist är en av mina favoritfilmer, även om slutet lämnar dålig bismak.
En grej som är fantastisk med den är att de svarta karaktärerna (negrer för att använda klarspråk), är dåliga människor. Men i alla filmer försöker man väga upp en svart badguy med en ursäkt/förklaring, eller ta in en god neger.
Men i The Mist finns inga sådana ursäkter, och det är verkligen befriande skönt. Ger en autentisk känsla.
The Mist är en av mina favoritfilmer, även om slutet lämnar dålig bismak.
En grej som är fantastisk med den är att de svarta karaktärerna (negrer för att använda klarspråk), är dåliga människor. Men i alla filmer försöker man väga upp en svart badguy med en ursäkt/förklaring, eller ta in en god neger.
Men i The Mist finns inga sådana ursäkter, och det är verkligen befriande skönt. Ger en autentisk känsla.
Lol! Tokkristna har sina egna kriterier på film (svordomar är fördömligt!), ignoranta rasister sina egna.
Scary Movie 1,2,3 och 4 är filmer.
the Comebacks (Sports Movie) är en film.
Date Movie är en film.
Allt annat dom gjort är inget annat är, ja, jag vettefan. Fattar fan inte att dom har råd att få upp dom på big-screen.
Dåligt skådespeleri, massa plotholes (EXTREMT MÅNGA, Och är du en anal person som mig så kommer du störa dig oerhört mycket på detta)
Filmen har fler plotholes än Armageddon, massa goofs, dålig förklaring till varför jorden går under. För många karaktärer att hålla reda på. Det enda som var bra med filmen var att jag fick mig ett gott skratt, samt specialeffekterna. 2/10 får den.
Haha, kommer troligen tycka likadant då jag också är en person tycker att rätt ska vara rätt och att allt skall stämma överens.
Hatar filmer med plotholes, blir riktigt förbannad när jag upptäcker motsägelser, fel och allmänt dåligt utförda filmer.
Tack för att du delade med dig utav dina tankar, jag får väl ta och ladda ner filmen och istället lägga mina hundra spänn på något annat