2009-11-25, 16:20
Medlem
juventuskahps avatar
donnie darko, fattade ingenting blev bara deprimerad
Citera
2009-11-25, 16:44
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juventuskahp
donnie darko, fattade ingenting blev bara deprimerad

Knappast den sämsta filmen, tycker den var riktigt bra du måste ha sett sämre filmer än den.
Citera
2009-11-25, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Det var väl inte den här, va? Renaissance
Persepolis kan jag gå med på att den inte var någon höjdare, men Renaissance tyckte jag var riktigt bra.

Nej, det var denna:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Trion_fr%C3%A5n_Belleville

"Filmen innehåller en viss dialog, men en övergripande del av handlingen berättas genom sång och pantomim."
Citera
2009-11-25, 17:52
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasduvet
Wilderness, klarar helt enkelt inte av det där fjanteriet med varulvar och shit

Hmm är det du eller jag som blandar ihop det?? finns väl inga varulvar i wilderness??
Citera
2009-11-25, 17:56
Medlem
Thoring89s avatar
Traffic kanske inte är den absolut sämst men hör till de sämst ialf, otroligt jobbig film att se. Alla färgbyten är bara jobbiga istället för att tillföra något.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Traffic_(film)
Citera
2009-11-25, 19:24
Medlem
Oblazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoring89
Traffic kanske inte är den absolut sämst men hör till de sämst ialf, otroligt jobbig film att se. Alla färgbyten är bara jobbiga istället för att tillföra något.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Traffic_(film)

+1, stängde av efter halva..
Citera
2009-11-25, 20:28
Medlem
DirtyMarias avatar
Säkert sett många dåliga filmer men en som poppar upp i huvudet så fort jag såg ämnet var "Ghosts of Girlfriends Past ". Den var så otroligt pinsamt dåligt att jag ville gråta. I och för sig så tycker jag nog inte att det finns en enda film där Matthew McConaughey medverkar i som är bra...
Citera
2009-11-25, 20:30
Medlem
Wallss avatar
The Hottie and the Nottie med Paris Hilton i en av huvudrollerna, verkligen inte dålig på ett sånt sätt att man kan skratta åt det, utan bara dött, helt jävla dött, hjärnan skrek verkligen av plågan.
Citera
2009-11-25, 20:38
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibal Hippie
Hmm är det du eller jag som blandar ihop det?? finns väl inga varulvar i wilderness??

Snubben måste vara bäng ! Wilderness handlar om några från en ungdoms-anstalt som åker ut på en ö och börjar bli mördade av en farsa till en av ungdomarna.

Det är Wilderness
Citera
2009-11-26, 17:45
Medlem
sfrges avatar
Allvarligt

Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung

Alla filmer som först kom i svartvitt och sedan i färg. Ni får tycka vad ni vill, men svartvitt suger! Och action och sci-fi borde man aldrig gjort överhuvudtaget innan dataanimeringen kom fram. Killar som springer runt med alien-mask övertygar inte någon, och måste man använda all sin fantasi för att få det att inte se ut som en människa i kostym så kan man lika gärna läsa en bok eller gå på teater. Annars så tänker jag mycket på orealistiska, överspelade reaktioner och odödliga hjältar.
.

Skämtar du eller?? Det är ju animeringarna som förstört en massa filmer.
Det är ju ofta man ser direkt när nått är sönderanimerat. Det ser ju ut som ett TV-spel.
Ta hajfilmen "Deep Blue See" tillexempel. Jämför den med "Hajen" från 74. "DPS" kom 25 år senare men "Hajen" är ungefär 400 gånger bättre. Jag skrattade ibland när jag såg den animerade hajen i filmen. Det såg ju ut som om det var hämtat från nått kasst arkadspel...
Du klagar på äldre SCI-Fi filmer och tycker dom är kasst gjorda. Du kan ju aldrig ha sett Carpenters "The Thing" då med andra ord. En suverän film som kom innan datoranimeringarnas tid.
Nä...jag säger bara mer uppsminkade skådisar och dockor istället för EPA-animeringar.....
Citera
2009-11-26, 18:41
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Snubben måste vara bäng ! Wilderness handlar om några från en ungdoms-anstalt som åker ut på en ö och börjar bli mördade av en farsa till en av ungdomarna.

Det är Wilderness

Ja jag vet därav min fråga varför han börjar yra om varulvar?

Ursprungligen postat av jonasduvet
Wilderness, klarar helt enkelt inte av det där fjanteriet med varulvar och shit
Citera
2009-11-26, 18:43
Medlem
Helt klart "The Mist".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem