2009-02-09, 19:38
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Den i särklass sämsta filmen jag någonsin sett är Evil Aliens. http://www.imdb.com/title/tt0383353/
Jag kan aldrig förstå varför så många lovordar denna fullkomligt vidriga skapelse som kallas film. En fullkomlig travesti.

På delad andraplats kommer samtliga filmer som Uwe Boll rört vid.

+1

Jag stängde av efter ca 10min... trodde ju faktiskt att den skulle vara rolig, men oj vad jag bedrog mig
Citera
2009-02-09, 20:31
Bannlyst
Batman Forever och Batman & Robin ligger annars bra till, för faaan vilka skitfilmer asså!
Citera
2009-02-09, 21:21
Medlem
Tro mig eller ej men jag måste svara:

SAW-filmerna
Gud bevare den djävel som nu tar sig (eller tagit sig ur huset)
Har nog inte upfattat en enda sekund av de tre filmerna jag sett...
Bara blod och smörja som kletas lite lätt på en vägg i ett hus, roligare kan man ha...
Citera
2009-02-10, 16:42
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tukotih
Tro mig eller ej men jag måste svara:

SAW-filmerna
Gud bevare den djävel som nu tar sig (eller tagit sig ur huset)
Har nog inte upfattat en enda sekund av de tre filmerna jag sett...
Bara blod och smörja som kletas lite lätt på en vägg i ett hus, roligare kan man ha...

Jag har bara sett den första men den tyckte jag var riktigt bra, bra skådespeleri och ett originellt upplägg...
Citera
2009-02-10, 16:45
Medlem
nazipoliss avatar
one hour photo

http://www.imdb.com/title/tt0265459/

satt i flera timmar efter och försökte komma på varför han gjorde vissa totalt meningslösa handlingar i sammanhanget!
Citera
2009-02-10, 16:46
Medlem
speeeds avatar
...

Såg mamma mia før ett tag sen och værre smørja får man fan leta långt upp i tarmen efter....
Citera
2009-02-10, 16:58
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
one hour photo

http://www.imdb.com/title/tt0265459/

satt i flera timmar efter och försökte komma på varför han gjorde vissa totalt meningslösa handlingar i sammanhanget!
Ja, den är faktiskt jobbigt dålig! Å andra sidan känns Robin Williams lika uttjatad som Jim Carrey lyckats bli, på kortare tid dessutom... Lite som att höra Robert Gustavsson inleda en monolog med orden "jag är inte bitter!"
Citera
2009-02-10, 20:53
Medlem
Masingas avatar
Gomorra är ett patetisk försök till en maffiarulle, fyfan vilken rutten film. Jag hade en jävla ångest efter jag sett den, 2 h av mitt liv down the drain
Citera
2009-02-10, 21:17
Medlem
mtkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Gomorra är ett patetisk försök till en maffiarulle, fyfan vilken rutten film. Jag hade en jävla ångest efter jag sett den, 2 h av mitt liv down the drain

Haha, jag förstår dig. Ångest blandat med frustration och ren ilska på filmskaparna. Skulle inte sträcka mig att kalla den den säsmat filmen jag sett dock men kass som fan var den.
Citera
2009-02-11, 14:00
Medlem
JudgeDredds avatar
Kollade på Steel Trap häromveckan. Hade läst några recensioner som inte var nådiga, men tänkte "Äh, dålig kan den väl inte vara. Den är säkert underhållande på något vis"

Citera
2009-02-11, 14:36
Medlem
MahaKalis avatar
Starship Troopers 1 Acceptabel då det kan varit ett misstag.

Starship Troopers 2 Hemskt dålig och förutsägbar samt första tecknet på att det inte var ett misstag.

Starship Troopers 3 Jag grät blod när jag hörde talas om den. Jag fick panikångest när jag såg den.

Ciao!
Citera
2009-02-11, 14:39
Medlem
Fu-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahaKali
Starship Troopers 1 Acceptabel då det kan varit ett misstag.

Starship Troopers 2 Hemskt dålig och förutsägbar samt första tecknet på att det inte var ett misstag.

Starship Troopers 3 Jag grät blod när jag hörde talas om den. Jag fick panikångest när jag såg den.

Ciao!

Starship Troopers 1 är ju ett epos, ett mästerverk! De andra har jag inte sett, inte intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in