2009-02-07, 22:10
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Efter att nyligen sett 'The Mist' kan jag upplysa om att den inte ligger särskilt högt iaf..

Jaså? Jag har hört bra saker om den
Citera
2009-02-07, 22:10
Medlem
RealMadrid852s avatar
"skräckfilmen" 11:11 är nog det sämsta skiten som någonsin gjorts. Kassa b-skådisar, kasst manus, kass handling, ja allt var sjukt dålig egentligen ångrar grovt att jag såg den.
Citera
2009-02-07, 22:12
Medlem
gladagrekens avatar
Beowolf....
Citera
2009-02-08, 02:03
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Jaså? Jag har hört bra saker om den

Den är bland de bästa jag sett.

Dock såg jag den utan några förväntningar eller info alls. Sånt hjälper ofta till att göra bättre intryck. Men du bör hursomhelst inte ha den osedd.
Citera
2009-02-08, 05:26
Medlem
Ajberts avatar
Jag dog lite inombords efter att ha sett 18 year old virgin.
Citera
2009-02-08, 11:49
Medlem
mannys avatar
Sitter och ser Snakes on a Plane för första gången, och det är nog bland det värsta jag har sett! Det är ju inte ens en actionrulle, jag skulle nog säga att det är en komedi, sitter och garvar åt all skit som visas! Undra varför Samuel L Jackson är med i den?
Citera
2009-02-08, 11:58
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Sitter och ser Snakes on a Plane för första gången, och det är nog bland det värsta jag har sett! Det är ju inte ens en actionrulle, jag skulle nog säga att det är en komedi, sitter och garvar åt all skit som visas! Undra varför Samuel L Jackson är med i den?

Håller med om att den inte är nått vidare. Men som svar på varför Jackson är med så säger IMdB såhär:

"Contrary to popular belief, Samuel L. Jackson's agent insisted that the title be changed, because Jackson "couldn't" work on a film with such a title. When Jackson heard about all of this he responded with the much cited comment, "We're totally changing that back. That's the only reason I took the job: I read the title."

http://www.imdb.com/title/tt0417148/trivia
Citera
2009-02-08, 12:23
Medlem
roaders avatar
Alla filmer jag sett hittills har alltid varit kassa med upp och ner gångar, vissa saker är brutalt dåliga medan vissa bara är dåliga. Jag såg dock Midnight Meat Train som är den första film jag sett som verkligen går neråt sakta men säkert varenda sekund genom hela filmen. Från början till slut en enda nedförsbacke - det är fan starkt jobbat för jag tvivlar på att om jag ens försökte skulle kunna klara det. Risken finns att man råkar få in en kass del i det brutal-dåliga och då spricker hela konceptet. En applåd ska alla ha som medverkat i detta mästerverk, häpnadsväckande välgjort ner i minsta jävla detalj.
Citera
2009-02-08, 12:34
Medlem
Grizzly Park måste nog vara det sämsta jag sett, mina ögon blödde efter.
Citera
2009-02-08, 12:50
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Dude where is my car är jävligt kass.

Älskar den filmen, Dude, sweet, dude, sweet. Hah Zoltan!
Citera
2009-02-08, 12:59
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Älskar den filmen, Dude, sweet, dude, sweet. Hah Zoltan!

I precis den scenen stangde jag av
Citera
2009-02-08, 19:07
Medlem
Spinnacers avatar
Silent Hill. Den var så dålig att jag nästan skrek av ilska...
Cloverfield hatade jag också, förväntade mig en stormfilm och fick en jävla cp-blair witch project (inget ont mot blair witch, den var rätt bra).
Senast redigerad av Spinnacer 2009-02-08 kl. 19:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in