2008-07-17, 18:07
Medlem
CuldeSacs avatar
Som om att man inte trodde att det kunde göras sämre skit än Starship Troopers 2 så släpper dom en 3:e i serien, den är väl 1,5h eller något jag orkade se 30 sek sen började jag spola igenom.

Jag undrar HELT allvarligt om det är ett skämt för det är verkligen så det känns, sämst dialoger i världshistorien, sämst specialeffekter i världshistorien och i slutet av filmen har man gjort en nakenscen som man förmodligen tror ska rädda hela skiten.
Den är så jävla dålig att man vill klösa ut sina egna ögon och jag känner att jag dött lite, någonstans.... djupt inne i själen...
Citera
2008-07-17, 21:16
Medlem
Tvonds avatar
Allt som produktionsbolaget(distubitören) asylum har gjort gör bla har dom sådana fina titlar som Snakes on a train , 100 million BC , I am omega man etc dom gör copycats av andra "Stora" titlar och en kväll lyckades man ladda ner War of the worlds 2 i brist på bättre förstånd efter 2 min ville jag klösa ögonen ur skallen vilken dynga detta ledde naturligtvis till att man ville utforska deras andra titlar men alla var exakt likadana ofta med en religös underton

http://www.imdb.com/company/co0043571/
Citera
2008-07-17, 22:50
Medlem
Cyberbusens avatar
Dykarskolan är den absolut sämsta jag har sett.
Såg den någon gång i mitten på nittiotalet.
Det värsta var att dom hade pappfigurer istället för statister, även
när dom dök så var fiskarna av papp
Citera
2008-07-17, 23:53
Medlem
XtraXs avatar
http://www.imdb.com/title/tt1213644/

Denna kommer nog att ligga högt på mångas listor. Rätt tragiskt att folk betalar för att se skiten.
Citera
2008-07-18, 00:01
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuldeSac
Som om att man inte trodde att det kunde göras sämre skit än Starship Troopers 2 så släpper dom en 3:e i serien, den är väl 1,5h eller något jag orkade se 30 sek sen började jag spola igenom.

Jag undrar HELT allvarligt om det är ett skämt för det är verkligen så det känns, sämst dialoger i världshistorien, sämst specialeffekter i världshistorien och i slutet av filmen har man gjort en nakenscen som man förmodligen tror ska rädda hela skiten.
Den är så jävla dålig att man vill klösa ut sina egna ögon och jag känner att jag dött lite, någonstans.... djupt inne i själen...

Fast om du tycker det därär dåligt med den så är du ju konstig. Det är ju slutet som är mest upprörande, så jävla Corney. Så kass var inte Starship Troopers 2 enligt mig men, ettan står högt fortfarande.

Men ja, på grund av slutet i 3:an kan jag skriva in den här:

Starship Troopers 3: Marauder
Citera
2008-07-18, 00:48
Medlem
Jim Divines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discobert
vettefan vad den heter var nån snubbe som var extremt bra tävlingsimmare, men började prestera allt sämre för att han blev "porrberoende" och tänkte på porr konstant

Ondskan?
Citera
2008-07-18, 01:28
Medlem
RogerWallenbergs avatar
The Tracey Fragments

The Tracey Fragments.

Kan till viss del bero på att jag såg den med norsk text, men ändå.
Ellen Page är min absoluta favoritskådis just nu och hennes roller i Hard Candy och Juno är så sjukt bra. The Tracey Fragments där hon också har en huvudroll är dock bara så sjukt dålig. Tänker inte klandra henne, utan hela filmen och allt känns kasst. Det var svårt att ta sig igenom men stannade för hennes skull.
Citera
2008-07-18, 10:00
Medlem
Mark-Sempais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Allt som produktionsbolaget(distubitören) asylum har gjort gör bla har dom sådana fina titlar som Snakes on a train , 100 million BC , I am omega man etc dom gör copycats av andra "Stora" titlar och en kväll lyckades man ladda ner War of the worlds 2 i brist på bättre förstånd efter 2 min ville jag klösa ögonen ur skallen vilken dynga detta ledde naturligtvis till att man ville utforska deras andra titlar men alla var exakt likadana ofta med en religös underton

http://www.imdb.com/company/co0043571/

Håller med till fullo. Undrar om regissören någon gång under produktionen tänker "Helvete! Det här blir ju fan inget bra alls"? Verkar inte så iaf.
Bara ett jävla slöseri med tid och pengar att göra dessa jävla skitfilmer, ångrar bittert att jag ens försökt att titta på någon av dem. En halvtimme av mitt liv som jag aldrig får tillbaka...
Citera
2008-07-18, 12:00
Medlem
Enhörnings avatar
Igår såg jag en film som jag placerar rätt högt på min "sämsta film jag sett"-lista.

Doomsday. Jag älskar apocalypsefilmer. Men det här gick inte att se. Mad Max möter Resident Evil möter en riddarfilm. Helvete vad klichéfylld och onödig. Vem fan skriver ett sådant manus... Vem är filmen gjord för?
Karaktärerna är övertydliga så att barn ska uppskatta det men den är för rå för barn. Så den är väll gjord för underutvecklade vuxna skulle jag tro.

Med tanke på budget är det här en otroligt kass film.
Citera
2008-07-18, 13:23
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Igår såg jag en film som jag placerar rätt högt på min "sämsta film jag sett"-lista.

Doomsday. Jag älskar apocalypsefilmer. Men det här gick inte att se. Mad Max möter Resident Evil möter en riddarfilm. Helvete vad klichéfylld och onödig. Vem fan skriver ett sådant manus... Vem är filmen gjord för?
Karaktärerna är övertydliga så att barn ska uppskatta det men den är för rå för barn. Så den är väll gjord för underutvecklade vuxna skulle jag tro.

Med tanke på budget är det här en otroligt kass film.

Äh, det är ju värsta bakfyllerullen haha.
Citera
2008-07-18, 17:53
Medlem
Hajimes avatar
allt av uwe bowl? hans film ger mig kväljningar..
Citera
2008-07-18, 18:04
Bannlyst
http://www.imdb.com/title/tt0758781/

pinsam skruvad film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in