2004-04-05, 19:41
Medlem
triedis avatar
Sämsta filmen någonsin:

Neighbours från 1981 (regi: John G Avildsen)
Citera
2004-04-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rashban
Här följer de filmer jag tycker är absolut sämst:
Freddy Got Fingered
Just Married
Sometimes they come back for more
Legend of the Demon Womb
2Fast2Furious

Freddy Got Fingered är ju asbra ju.
Citera
2004-04-06, 00:19
Medlem
Mockens avatar
"Woman in red" är något av det värsta jag har sett. Och "En officer och en gentleman". Bägge med Richard Geere i huvudrollen. Urk!
Men den värsta är nog "Air force one" som visades på TV igår. George Harrisson, en annars bra skådis, spelade sitt livs värsta roll tror jag.
Citera
2004-04-07, 18:23
Medlem
Aioloss avatar
den absolut sämsta jag sett (efter några veckor av 5 min i taget) är utan tvekan "En horas dagbok".

Andra stolpskott är Baise-moi, 2001: a space oddyssey, alla star wars, irreversible...

Sen att många kommer bråka för 2001 och SW tar jag så gärna. jag avskyr skiten.
Citera
2004-04-07, 18:55
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
"Woman in red" är något av det värsta jag har sett. Och "En officer och en gentleman". Bägge med Richard Geere i huvudrollen. Urk!
Men den värsta är nog "Air force one" som visades på TV igår. George Harrisson, en annars bra skådis, spelade sitt livs värsta roll tror jag.

Menar du Harrison Ford?
Citera
2004-04-07, 19:30
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiolos
den absolut sämsta jag sett (efter några veckor av 5 min i taget) är utan tvekan "En horas dagbok".

Andra stolpskott är Baise-moi, 2001: a space oddyssey, alla star wars, irreversible...

Sen att många kommer bråka för 2001 och SW tar jag så gärna. jag avskyr skiten.
Är inte heller något större fan av dom, men hur kan man kalla dom världshistoriens sämsta filmer?
Citera
2004-04-07, 22:52
Medlem
Aioloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorlocK
Är inte heller något större fan av dom, men hur kan man kalla dom världshistoriens sämsta filmer?
för att jag helt enkelt inte har sett någon sämre film. och då har jag sett MYCKET film. 2001 är klart sämre än SW i mitt tycke, men de ligger illa till båda två. Dock respekterar jag att andra gillar dem. Speciellt SW, jag såg dem aldrig när jag var liten utan först på äldre dar. och när man då sätter in dem i en mer modern kontext är de verkligen usla. Kass rekvisita, kassa specialeffekter osv. DOCK vet jag att de var "top of the line" på den tid de gjordes. tycker bara att man ska låta bli att göra filmer med specialeffekter om inte tekniken finns att göra bättre än SW... Bättre att minska på effekterna och lägga mer på handlingen då.
Citera
2004-04-09, 00:43
Medlem
Kalisss avatar
Stålets Hjärta är absolut den sämsta film jag någonsin sett! Otroligt dålig handling, oengagerade skådespelare och ett fasansfullt soundtrack!
Den är faktiskt så dålig att du, om du inte sett den, bara måste se den.
Citera
2004-04-09, 00:53
Medlem
Tre Solar!!!
Citera
2004-04-09, 00:54
Medlem
SinCitys avatar
"Made of steel" är en av de i särklass sämsta filmer jag sett! Charlie Sheen spelar undercover mc-snubbe! Försöker förklä sig i skägg och väst! Ondska, ren och skär!
Citera
2004-04-09, 01:12
Medlem
M2ks avatar
Sämsta filmerna genom tiderna?

Tveklöst står INGMAR BERGMAN i en särklassig uselhetsnivå. Denne mogul, på gränsen till over-flip, har presterat en räcka oemotsagda, introverta och ångestladda alster som saknar motstycke. Den s k kritikerkåren borde läsa HC Andersens 'Kejsarens nya kläder', direkt applicerbar på fenomenet 'Kejsar Bergman'. Tror dock att mytologins kejsare var vid sundare vätskor än IB...

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Tystnaden borde bli det historiska eftermälet*
Citera
2004-04-09, 18:46
Medlem
Continental Ops avatar
Eldstorm - Backdraft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera