2008-10-05, 21:14
Medlem
despots avatar
SuperBad?!?! den var ju roligast komedin 2007!

måste säga att Lost Highway på 2h var en av de sämsta(?) filmer jag nånsin sett. Jag såg ingen handling alls i filmen, måste missat Lynch´s budskap totalt, om det ens fanns nåt uschh..
Citera
2008-10-06, 01:44
Medlem
Schnauzers avatar
London to Brighton fattade jag aldrig vad som var bra med. Helt värdelös enligt mig. En hora och en liten horunge åker lite tåg och sitter i en lägenhet. save me
Citera
2008-10-06, 14:32
Medlem
Vincent_Vegass avatar
"Ett hål i mitt hjärta" av Lukas Moodysson var väl ingen höjdare. Jag gillar hans typ av filmer annars trots relativt starka ångestframkallande budskap.

Ovannämnda filmen kändes bara som en patetisk dåligt inspelad b-våldsporrfilm. Ångestskapandet som han lyckas så bra med i bl a Lilja 4-ever blev totalt felriktad i detta bromsspår i kalsongen vi kallar film. Flinck och Bråding gör väl inga fantastiska rollprestationer heller.

Recensionen blev bara en lång suck och ett grovt illamående då jag insåg att det va 90 minuter jag aldrig kommer få se igen.

/V_V
Citera
2008-10-06, 16:09
Medlem
Napoleon Dynamite, många som tjatade om att den skulle vara så j*vla bra, men fick inget tycke för den, en stor besvikelse.
Citera
2008-10-06, 16:53
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulldegen
Napoleon Dynamite, många som tjatade om att den skulle vara så j*vla bra, men fick inget tycke för den, en stor besvikelse.

Kan ställa mig lite på din sida här, inte för att det var den sämsta jag sett utan mer för att den var så middle of the road och inget utstickande, om jag säger så.
För att jag ska anse något är en komedi så bör det betyda att man skrattar åt skämten och det skedde väl en, kanske två gånger, men den kändes mest tröttkört och uttjatat.
Citera
2008-10-06, 16:55
Medlem
Sadgasms avatar
Sämsta pissigaste skräckfilm jag sett nyligen är The Grave Dancers, Värdelös film fyfan. Handlingen verkade rätt okey när jag läste om den men den vart bara pinsam
Sämsta effekterna någonsin, full av dåliga pissiga skådespelar insatser och handlingen vart bara dåligare och dåligare
Citera
2008-10-08, 18:26
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulldegen

Håller med dig.
Förstår inte hur alla människor tycker den e så jävla rolig.
Riktigt kass film!.
Citera
2008-10-08, 18:54
Medlem
Rollerball.

Fyfan vad jag mådde dåligt när jag såg den, så jävla kass.
Citera
2008-10-08, 19:19
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincent_Vegas
"Ett hål i mitt hjärta" av Lukas Moodysson var väl ingen höjdare. Jag gillar hans typ av filmer annars trots relativt starka ångestframkallande budskap.

Ovannämnda filmen kändes bara som en patetisk dåligt inspelad b-våldsporrfilm. Ångestskapandet som han lyckas så bra med i bl a Lilja 4-ever blev totalt felriktad i detta bromsspår i kalsongen vi kallar film. Flinck och Bråding gör väl inga fantastiska rollprestationer heller.

Recensionen blev bara en lång suck och ett grovt illamående då jag insåg att det va 90 minuter jag aldrig kommer få se igen.

/V_V
Den var kass precis som du säger men det fanns en del höjdpunkter. T.ex när Torsten får för sig att han ska döda sin farsa och blir så peppad så att han välter bänkpressen. Det plus att den var chockerande räcker till betyg 5/10.
Citera
2008-10-09, 19:26
Medlem
Uncuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av despot
SuperBad?!?! den var ju roligast komedin 2007!

måste säga att Lost Highway på 2h var en av de sämsta(?) filmer jag nånsin sett. Jag såg ingen handling alls i filmen, måste missat Lynch´s budskap totalt, om det ens fanns nåt uschh..

Håller med om att Superbad var väldigt bra.

Men hur kan du säga att Lost Highway är en av de sämsta någonsin? Den är inte Lynchs bästa, men fortfarande en imponerande och intelligent film. Kolla på den en gång till.
Citera
2008-10-09, 20:40
Medlem
Asiloss avatar
På hal is
Citera
2008-10-21, 20:56
Medlem
Lindisfarnes avatar
Flicka med pärlörhänge och good company

2 filmer som inte handlar om någonting, var fan arg efteråt att de stulit 1.5 h vardera av mitt liv. Tid då jag kunnat göra mer betydelsfulla saker såsom putsa mina flipflops...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in