2008-09-02, 22:33
Medlem
Casualjockes avatar
The happening och mumien 3..... sämst iår deffenetivt
Citera
2008-09-08, 02:04
Medlem
Mina kandidater för närvarande är allt av Uwe Boll, och sen Pathfinder, så mycket effekter och så mycket krig och blod men ändå en så fruktansvärt tråkig och krystad film att jag kom på mig själv med att nicka till, plus att, troligtvis för att kompensera för usel ljussättning, så är filmen så efterarbetad med ljuseffekter och hokus pokus att jag kom på mig själv med att undra om jag egentligen tittade på en animerad film. Dynga.
Citera
2008-09-08, 02:14
Bannlyst
Dragon wars

Citera
2008-09-08, 11:43
Medlem
.-.-.s avatar
Jag såg Flightplan igår och funderade på varför dom inte kontaktade flyplatsen för att be dom kolla på övervakningskamerorna ifall hon hade med sig ungen. På så sätt så hade dom kunnat ta reda på om det va sant eller inte på ett snabbt och smidigt sätt. Det gjorde att hela historien kändes helt meningslös, varför skulle ingen av dom kunna komma att tänka på en sån enkel grej......riktigt illa.
Citera
2008-09-08, 12:09
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highgrade
Mina kandidater för närvarande är allt av Uwe Boll, och sen Pathfinder, så mycket effekter och så mycket krig och blod men ändå en så fruktansvärt tråkig och krystad film att jag kom på mig själv med att nicka till, plus att, troligtvis för att kompensera för usel ljussättning, så är filmen så efterarbetad med ljuseffekter och hokus pokus att jag kom på mig själv med att undra om jag egentligen tittade på en animerad film. Dynga.

Pathfinder kan jag hålla med om, den där det handlar om vikingar va? Med han från sagan om ringen?

Men Uwe Boll har ju gjort några sköna rullar ändå, House of the dead och postal är riktiga höjdare, men kan hålla med om att resten av hans filmer suger, men just dessa två är så jävla överdrivna att det blir bra, speciellt house of the dead, man måste ju bara älska scenen i mitten av filmen där de slaktar zombies
Citera
2008-09-08, 12:50
Bannlyst
Kom på en till fett usel film:

Nightmare City, tycker dock att den är kul att titta på då jag kan ta den för vad den är men som film är det en typ 2/10.
Citera
2008-09-08, 13:29
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Infested aka Mördarflugorna anfaller.
Man kan tro att den kan vara kul, men nej. Den här filmen tar sig själv på stort allvar och när den försöker vara rolig är det något dött skämt om knark. Värdelös historia, ännu värre foto, skådespeleri från helvetet och specialeffekter som får Godzilla att skära sig i handlederna, bidrar bara till denna odugliga filmupplevelsen.
Gå och stirra på en hög bajs istället, det är både vettigare och mer underhållande.
0,5/100 (en halv poäng för att filmen innehåller en ganska rolig scen, då en snubbe sliter av sitt eget huvud).
Citera
2008-09-08, 22:11
Medlem
kollade på Postal filmen tidigare idag. Den kan mycket möjligt vara den sämsta filmen jag någonsin sätt.
Citera
2008-09-09, 19:59
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Taxi (2004)

http://www.imdb.com/title/tt0316732/

Råkade se ca 2 minuter av den när jag satt och zappade men det räckte för att avgöra att det är världens genom tiderna sämsta film. En taxi som förvandlas a´la Night rider fast grejerna som fälls ut är datoranimerade och jag kan lova att det är en efterbliven treåring som har animerat det. Det finns inte ord för hur jävla dålig den är. Jag sitter här och blir förbannad bara för att jag kom att tänka på hur apkass den är.

Kan det finnas någon i hela världen som har orkat se hela filmen?
Citera
2008-09-09, 20:10
Medlem
Turbo-Jannes avatar
De här har kanske nämnts, men...

Här är ett sortiment med usla filmer...

http://www.dailylemon.com/pages/page_003.asp

Och här är ett gäng till...

http://www.dailylemon.com/pages/page_015.asp

Håll till godo!
Senast redigerad av Turbo-Janne 2008-09-09 kl. 20:10. Anledning: Felstavning... Sorry!
Citera
2008-09-09, 22:51
Avslutad
Såg The Stupids på Tv4Film i helgen. En ny kandidat till sämsta film? En av de hetare kandidaterna!

Tyckte det var roligt att en stolle på Aftonbladet gav den en 2:a i betyg.

The Stupids
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0117768/
Citera
2008-09-09, 22:56
Medlem
man_över_bords avatar
Jiddra inte med Zohan , var riktigt jäkla dålig. Usch....

~mand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in