2008-06-30, 19:14
Medlem
fed ups avatar
Vingar av glas - Fy fan va pinsamt dåligt, kändes som en brevfilm i Bullen.

Chocolat - Sjukt överskattad film. Fånig rakt igenom och den "onda" karaktären var ju så sjukt kasst gjord. Ska det vara överdrivet så gör det hela vägen, försök inte få det att verka realistiskt då. Men Johnny Depp är alltid bra.
Citera
2008-06-30, 19:20
Medlem
Energis avatar
Masters of the Universe
http://www.imdb.com/title/tt0093507/

Är så sjukt dåligt att det blir underhållande att kolla på den.
Citera
2008-06-30, 19:38
Medlem
Jir0s avatar
Om någon säger att dom hittar en sämre film än "Pledge this" så får dom en eloge av mig!
Citera
2008-06-30, 19:40
Medlem
Return of the living dead 3.

Så jävulskt tragisk film, fattar inte hur man orkade se hela skiten
Citera
2008-06-30, 21:17
Medlem
skabbhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryggTorkel
No Country for old men.

Jag nästan skrek av ilska när den slutade... Jag har aldrig i hela mitt liv sett en sämre film.

En film som kommer ganska nära dock är en film vars titel jag förträngt, den handlar dock om ett retard som blir tvingad att hjälpa till att råna banken där han är städare.

Jag hatar filmer som bara maler på och på utan att ge något livstecken åt handlingen.

Oj, du verkar ha en annorlunda smak.

4 Oscars och 8.4/10 på imdb säger igentligen allt :P

Men smaken är som baken.
Citera
2008-06-30, 22:43
Medlem
DDKs avatar
Såg Den engelske patienten i förra veckan på rekommendation av en person jag vanligtvis tycker har vettig filmsmak. Hur den jävla filmen ens lyckades bli oscarsnominerad fattar jag dock inte. En sentimental, förutsägbar jävla sockerchock och en story full av hål och klichéer. Antar att Ralph Fiennes fick rollen som Voldemort i HP enbart för att han verkar ha en naturlig fallenhet för att stå ut med tung sminkning. Annars agerade han mest träbock.

Juliette Binoche och Willem Dafoe gjorde ett bra jobb i sina roller trots det sketna manuset, annars hör denna film hemma längst ner i soptunnan.

En annan överreklamerad skitfilm är Kill Bill 1. Den såg jag inte ens till slut utan somnade mitt i, vilket sammanfattar mitt omdöme.
Citera
2008-07-01, 00:28
Medlem
Katten i hattens avatar
"Megalodon" är det sämsta skit jag någonsin sätt.
Glöm alla andra fattiga skräck-b-film-rullar den här tar fan priset.
Hajen och bakgrunderna mm,är datagjort i en liknelse som man skulle måla något i MSpaint, förutom skådespelarna som är ännu värre, som kan jämnföras med skit.
Den här filmen tog ungefär en och en halvtimma av mitt liv och 50kr har jag för mig, när jag hyrde den på videomixen.
Fast om man gillar satir, kan jag gott rekommendera denna filmen
Citera
2008-07-01, 16:09
Medlem
Viveqas avatar
Zombie Strippers - hela handlingen består utav att ett gäng strippor förvandlas till zombier. Övriga kommentarer överflödiga.
Citera
2008-07-01, 19:01
Medlem
tpariss avatar
Inte sämsta jag sett, men måste tillföra The last Legion, kändes som ett långt avsnitt av Xena/Hercules.
Jvla dynga där dem tagit friskt från filmer som Gladiator, Troja mfl.
Citera
2008-07-02, 00:04
Medlem
[Shadows]s avatar
Kanske inte alltför känd film, men

The Ice Pirates
http://www.imdb.com/title/tt0087451/

måste vara ett av de sämsta påhitten någonsin. 99% snott från Star Wars och det säger en hel del. Det är nästan så att det är sämre än Titanic eller Moulin Rouge men bara nästan. Här finns i alla fall lite underhållningsvärde, eller nja, man skrattar mest åt hur usel den är. Moulin Rouge och Titanic tillför bara negativa effekter åt mänskligheten.
Citera
2008-07-02, 00:14
Medlem
All babes want to kill me. Det är den i särklass sämsta filmen jag sett i hela mitt liv. Den var så dålig och pinsam att jag inte ens klarar av att tänka på den. Bara själva idén att huvudpersonen åt färg när han var liten så att alla tjejer blir galna är helt sjukt. Fy fan alltså
Citera
2008-07-02, 00:25
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten i hatten
"Megalodon" är det sämsta skit jag någonsin sätt.
Glöm alla andra fattiga skräck-b-film-rullar den här tar fan priset.
Hajen och bakgrunderna mm,är datagjort i en liknelse som man skulle måla något i MSpaint, förutom skådespelarna som är ännu värre, som kan jämnföras med skit.
Den här filmen tog ungefär en och en halvtimma av mitt liv och 50kr har jag för mig, när jag hyrde den på videomixen.
Fast om man gillar satir, kan jag gott rekommendera denna filmen

http://www.youtube.com/watch?v=1nzd0R_OeOc

Kommentarer överflödiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in