2007-07-09, 17:03
Medlem
chekiuss avatar
GANGSTER. Det är nästan så att jag rekommenderar den eftersom att den är så dålig. Vill ni veta hur en dålig film ter sig, se den!
Citera
2007-07-09, 18:39
Medlem
Roxanas avatar
Glitter
Snakes on a plane
Godzilla
The village
Van Helsing
Striptease
Darkness falls
When a stranger call
Hulken
The Chronicles of Riddick
Alien vs Predator
Den 13:e krigaren
Con Air
De instängda
Batman & Robin
Pitch black
Hostel
Air force one
Citera
2007-07-10, 02:17
Medlem
Laserblast: Dödsstrålen från rymden (1978)

Alien creatures kill a mutated alien creature in the California desert. Its remains, and the high-tech laser gun and power source accidentally left behind, are found by an ostracized teenager. However, the power source causes the teenager to mutate, too, and he goes on a murderous rampage. Eventually, the first aliens return to kill him as well, and then forget to take the gun again.

http://www.imdb.com/title/tt0077834/
http://www.filmtipset.se/film/laserblast---d%F6dstr%E5len-fr%E5n-rymden/19681.html

Jag citerar en användarkommentar på filmtipset:
Det här är antagligen världens sämsta film någonsin alla kategorier... jag är så förbannad att jag sett den här skiten att jag stampar med mina små fötter... jättehårt!

Men jag vill faktiskt uppmana er att se denna film, bara för att ha sett den. Det är en merit och ni kommer att uppskatta alla andra filmer så mycket mer efter det.
Citera
2007-07-10, 02:19
Bannlyst
Rymdinvasion i lappland.. Ett exempel från denna är : En kille bränner ner på skidor för fjället från sin stuga.. Han hör då en tjej skrika från stugan och tittar bak.. Fortsätter neråt i full fart och kommer sen fram till samma stuga Värd att se dock, kult
Citera
2007-07-10, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krullo
Kommer aldrig ihåg vad den heter, men Brad Pitt är med som pappfigur. :I

Man får följa flera olika personers liv, ibland uppdelat i 4 delar av skärmen, om jag inte missminner mig.

Någon som vet?

Magnolia?
http://www.imdb.com/title/tt0175880/
Citera
2007-07-10, 02:39
Medlem
frkecksons avatar
Silent Screm/The Retreat
hemmafixad rulle? Svårt att avgöra. Den är rated som rysare men jag säger komedi.
Längesedan jag såg något så töntigt och betalade för det
Citera
2007-07-10, 02:49
Medlem
Psyko Dads avatar
Har sett den sämsta av de sämsta "skräckfilmer" BTK. Uslare skit finns inte. Filmad som en p-rulle med 25:- s budget. Den var så vidrigt dålig så vi stängde av efter 15 min. Man blev verkligen ARG att en så pissdålig film kan existera. Skådisarna borde tvångsknullas med ett radhus i röven för deras Usla medverkan. Hata hata hata.
Citera
2007-07-10, 10:03
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har sett den sämsta av de sämsta "skräckfilmer" BTK. Uslare skit finns inte. Filmad som en p-rulle med 25:- s budget. Den var så vidrigt dålig så vi stängde av efter 15 min. Man blev verkligen ARG att en så pissdålig film kan existera. Skådisarna borde tvångsknullas med ett radhus i röven för deras Usla medverkan. Hata hata hata.

Nu blev jag faktiskt lite besviken. Har inte sett filmen men har alltid velat se den eftersom att jag finner BTK-morden riktigt interessanta
Citera
2007-07-10, 10:26
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Helvete
Long kiss goodnight med Geena Davies.
Satan vilken dynga! Maken till stinkande hollwoodaction, komplett med megaexplosioner och flaggvifftande får man leta efter.
Blev faktiskt arg på riktigt över att man får släppa nåt dylikt. *spysmiley här*

Ja, den är helt klart en kandidat. Det degenererade och talanglösa finsk-slöddret Renny Harlin borde beläggas med omedelbart näringsförbud. Ligger man bakom storheter som Terror på Elmstreet 4, Cutthroat Island, Deep Blue Sea och Driven (en annan solklar kandidat över det sämsta någonsin), bör man dessutom få skitig timmermanskuk i all evighet brinnandes i helvetes sjunde krets.
Citera
2007-07-10, 10:38
Medlem
henans avatar
Druids med "highlander" snubben i huvudrollen.

Blivande regissörer borde se den i utbildningssyfte.
Citera
2007-07-10, 11:25
Medlem
Biffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henan
Druids med "highlander" snubben i huvudrollen.

Blivande regissörer borde se den i utbildningssyfte.

Där sa du några sanna ord, den smörjan är nog fan kass på alla möjliga sätt som en film kan vara kass på....Fy vilken dynga...
Citera
2007-07-11, 13:50
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Nu blev jag faktiskt lite besviken. Har inte sett filmen men har alltid velat se den eftersom att jag finner BTK-morden riktigt interessanta
Se den Inte. Det blir det bästa råd du kan få i år. Jag älskar såna filmer & då brukar man för det mesta bli besviken för att de är rätt usla. Men DENNA tar alla pris. SÅååååå fucking usel så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in