2010-10-14, 16:28
Medlem
butterbocks avatar
Från PI-tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Stämmer det? Här är en lett:
http://www.stengerhistorica.com/Arch...h/SSOFiles.htm
Abele, Ernests 30.09.1930 Walmierez Lettisch

Kan ju knappast vara denne iallafall, dessutom WH:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arnulf_Abele
Citera
2010-10-14, 16:31
Medlem
Todeswalzs avatar
Funktionen "Röster" på hans hemsida har helt klart potential för att jävlas med, bara inte inläggen kontrolleras innan de hamnar på hemsidan.

länk: http://www.antonabele.se/roster
Citera
2010-10-14, 16:47
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Todeswalz
Funktionen "Röster" på hans hemsida har helt klart potential för att jävlas med, bara inte inläggen kontrolleras innan de hamnar på hemsidan.

länk: http://www.antonabele.se/roster
Fy helvete! Lyssna bara på den här skitnödiga rösten om Anton: "Anton har inspirerat mig så otroligt mycket. Jag tänker på Anton varje dag. Känner att Anton verkligen behövs!"
Citera
2010-10-14, 16:51
Medlem
Todeswalzs avatar
Jo jag vet, har försökt att läsa så lite som möjligt där för att ta hänsyn till blodtrycket..

Skrev för övrigt ett rätt syrligt inlägg där som inte verkar ha kommit upp än så uppenbarligen väljs bara de som stödjer honom ut för att hamna där. Det är emellertid inte något direkt problem då jag tror att det finns en hel personer här som kan maskera sin ironi tillräckligt bra för att dumbommen ska köpa det.
Senast redigerad av Todeswalz 2010-10-14 kl. 16:56.
Citera
2010-10-14, 17:16
Medlem
David Pruttons avatar
Mer Anton åt folket med andra ord, kan bli spännande det här.
Citera
2010-10-14, 18:21
Medlem
Det är ta mig fan sjukt att det där rikspuckot nu sitter i Sveriges riksdag. Man blir mörkrädd!

Men det bevisar ju att pengar är makt.
Citera
2010-10-14, 19:00
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Jag säger som Anton: Det är helt sjukt.

Kan någon förklara för mig hur den här snorungen blev riksdagsledamot med 55000 i månaden, fria resor osv? Jag antar att Moderata Samlingspartiet har en del att förklara - en förklaring som endast kan lyda så här:

Vi kände att det behövdes en röst för en grupp som är osynliggjorda och saknar inflytande i samhället: Gruppen av unga pojkar som inte flyttat hemifrån ännu och som kommer från stenrika familjer runt Östermalm och som hänger runt Stureplan och vars största bedrifter är att hänga på Facebook. De behöver en röst. Anton är den rösten.
Senast redigerad av Ungargsvartman 2010-10-14 kl. 19:03.
Citera
2010-10-14, 19:03
Medlem
Jag hörde han i P1 Studio Ett och han lät som en kopieringsapparat som spottade ur sig Moderaternas partiprogram. Han har nog inga egna åsikter utöver dessa men vad kan man vänta sig av en 18-åring? Det är genant att vi sätter en ungsporre i kammaren. Det borde vara en 30-års gräns MINST!
Citera
2010-10-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Jag hörde han i P1 Studio Ett och han lät som en kopieringsapparat som spottade ur sig Moderaternas partiprogram. Han har nog inga egna åsikter utöver dessa men vad kan man vänta sig av en 18-åring? Det är genant att vi sätter en ungsporre i kammaren. Det borde vara en 30-års gräns MINST!

Problemet i det här fallet är inte just hans ålder utan att han i princip inte kan någonting om något.

Han har bara antagande till åsikter och han har även enbart antagande till förbättringar, men han förklarar inte HUR detta skall genomföras.

Det enda sättet jag kan hålla med dig på är att det skulle kännas skönt med någon som är lite erfaren istället.
Citera
2010-10-14, 19:14
Medlem
Jaha, där fick man för att man röstade på moderaterna.
Citera
2010-10-14, 19:24
Medlem
dankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Killen var med i P3:s program Christer där de gör ett moraltest på olika mer eller mindre kända personer. Det första filosofiprofessorn som betygsätter det sa var att han lät som en sosse. Men klart man ska vara med i MUF om man bor på östermalm.

Ser starkt fram emot hans motioner och hans arbete i riksdagen. Kommer bli stor underhållning. Vem fan som helst kan peka på problem och säga att de ska stoppas. Frågar man Anton om hur har han ingen jävla aning.
Citera
2010-10-14, 19:27
Medlem
dankars avatar
Vet att säkert många kommer efterfråga klippet som ej går att slänga upp på youtube längre så här är det:

http://www.speedyshare.com/files/241...ch_n_tverk.avi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in