Jag gillade analysen av Abeles svar i moraltestet. Det var uppenbart att Abele försökte svara så PK som möjligt, vilket resulterade i att han framstod som sosse!
Senast redigerad av timpani 2010-04-22 kl. 19:30.
Att han är ful kan han ju inte rå för, men VARFÖR klär han sig som en liten farbror?
Och VARFÖR tycker han att han har svar på allt, och att han har så superduper mycket att säga det svenska folket att han nog måste kandidera til riksdagen innan han ens har gått ut gymnasiet?
Detta när han samtidigt ALDRIG någonsin haft en egen åsikt om någonting när jag läst eller hört om honom i media! Han kan ju bara rapa upp en massa PK-trams som en papegoja... Men hör honom aldrig verkligen TYCKA någonting..
Hur mycket livserfarenhet tror han sig egentligen ha vid 17års ålder? Varför kan inte föräldrarna tala honom till rätta och få honom att sansa sig lite?
Han kan väl ta ett lågbetalt jobb ett par år, resa runt lite i världen och sen studera på universitetet några år innan han tycker sig vara statsministerämne!
Han är inte korkad killen.. Men han skulle behöva mogna till lite på olika plan innan han talar om för alla andra hur världen ser ut eller borde se ut.
.....Jag tror dock att vi kommer att få höra mycket mera av den här lilla brådmogna stockholmsfikusen framöver!
Han är inte korkad killen.. Men han skulle behöva mogna till lite på olika plan innan han talar om för alla andra hur världen ser ut eller borde se ut.
Carl Bildt var likadan när han var i den åldern ...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!