Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Alltså finns det ens äkta crystal meth inrikes här?
Fattar inte hur det kan vara så impopulärt här. Jag har testat från ett x-antal olika säljare på diverese darknet marknader och jag blir lika besviken varje gång, många är fejk och de flesta var så extremt svaga.
Jag vill hitta kvaliten jag rökte i Australien men det är omöjligt verkar det som, även fast överpriserna sitter på alla. Eller ska jag åka iväg igen? 1g var man ju vaken på i typ 3-4 dygn där.... plus att priset per gram där nere var cirka 150-200kr som mest..

Jag tror bra meth skulle bli oerhört populärt i Sverige om man satsade på den svenska marknaden.
Dock är våra distributionsled nog inte gjorda för chrystal. Eftersom amfetamingangsters i Sverige bygger sin profit på att kränga ut skitigt oljetjack som är på sin höjd 70% (då det kommer ur labbet) och krängs vidare i flera led där varje led snåljudar bankar produkten med vad skit som helst (magnesium, koffein, socker, kreatin, alvedon..) tills det som når slutkunderna är runt 25% på sin höjd.
I länder där de som tillverkar meth har egen organisation som distribuerar från labben direkt ut på gatan utan massa mellanled som bankar, funkar det att köpa hyfsat ren dexmetamfetaminkristaller. Det är väl vad som sker i USA - där det produceras i Mexico av karteller , typ MS-13 eller liknande och så gatulangar samma organisation.
Eller som förr, där man enkelt kunde tillverka metamfetamin i en husvagn av receptfria apoteksvaror, så att varje by hade egna kockar - så man kunde få meth "direkt från labbet"
Sen finns det massa myter bland svenska knarkare. T ex folk påstår så fort de fått fultjack, att det här gillar jag inte det är meth, jag får ingen eufori. det är meth. Jag runkar mycket och är ledsen. då är det meth. Vilket såklart är bull. De hade älskat om de fått bra meth