2023-09-24, 11:27
Avslutad
Alltså finns det ens äkta crystal meth inrikes här?
Fattar inte hur det kan vara så impopulärt här. Jag har testat från ett x-antal olika säljare på diverese darknet marknader och jag blir lika besviken varje gång, många är fejk och de flesta var så extremt svaga.
Jag vill hitta kvaliten jag rökte i Australien men det är omöjligt verkar det som, även fast överpriserna sitter på alla. Eller ska jag åka iväg igen? 1g var man ju vaken på i typ 3-4 dygn där.... plus att priset per gram där nere var cirka 150-200kr som mest..
Citera
2023-09-24, 15:55
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fattar inte hur det kan vara så impopulärt här. Jag har testat från ett x-antal olika säljare på diverese darknet marknader och jag blir lika besviken varje gång, många är fejk och de flesta var så extremt svaga.
Jag vill hitta kvaliten jag rökte i Australien men det är omöjligt verkar det som, även fast överpriserna sitter på alla. Eller ska jag åka iväg igen? 1g var man ju vaken på i typ 3-4 dygn där.... plus att priset per gram där nere var cirka 150-200kr som mest..

Jag tror bra meth skulle bli oerhört populärt i Sverige om man satsade på den svenska marknaden.

Dock är våra distributionsled nog inte gjorda för chrystal. Eftersom amfetamingangsters i Sverige bygger sin profit på att kränga ut skitigt oljetjack som är på sin höjd 70% (då det kommer ur labbet) och krängs vidare i flera led där varje led snåljudar bankar produkten med vad skit som helst (magnesium, koffein, socker, kreatin, alvedon..) tills det som når slutkunderna är runt 25% på sin höjd.

I länder där de som tillverkar meth har egen organisation som distribuerar från labben direkt ut på gatan utan massa mellanled som bankar, funkar det att köpa hyfsat ren dexmetamfetaminkristaller. Det är väl vad som sker i USA - där det produceras i Mexico av karteller , typ MS-13 eller liknande och så gatulangar samma organisation.
Eller som förr, där man enkelt kunde tillverka metamfetamin i en husvagn av receptfria apoteksvaror, så att varje by hade egna kockar - så man kunde få meth "direkt från labbet"

Sen finns det massa myter bland svenska knarkare. T ex folk påstår så fort de fått fultjack, att det här gillar jag inte det är meth, jag får ingen eufori. det är meth. Jag runkar mycket och är ledsen. då är det meth. Vilket såklart är bull. De hade älskat om de fått bra meth
Citera
2023-09-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
Det ger lite olika effekt och det är därför det finns olika sorter.
Concerta t.ex är methylfenidat vilket är som amfetamin. Det kan ha både en kort- och långtidsverkande effekt.
Attentin är dexamfetamin vilket är ett korttidsverkande preparat.
Elvanse är lisdexamfetamin (liknande metamfetamin) och ger en längre och jämnare effekt pga hur det tas upp av kroppen och förändras i blodet.

Väldigt kort förklarat av mig men jag hoppas du förstår ändå. 🙂

Metylphenidat är inte som amfetamin. Det agerar totalt olikt i receptorerna. Det är snarare mer likt kokain i hjärnan än amfetamin. Snackar du dock om effekten/styrkan på preparaten så har du väl iaf rätt.

Lisdexamfetamin dock är inte liknande metamfetamin, det är typ exakt likadant som dexamfetamin bara att det har en "depot" effekt då det måste passera i magen/levern innan du får ett rus.
Citera
2023-09-24, 23:27
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:

Handlade en hel del meth från en av de största svenska säljarna i vintras. Alltså en och samma sort såvitt jag vet och det var jag väldigt nöjd med. Körde bara IV, rökte alltså inte och man stod sig rätt väl och länge (12+ timmar) på 0.10-0.13g.

Tog en aningen större dos vid något enstaka tillfälle, ca 0.18 och jag fick sån sjuklig jävla eufori varje gång. Var tvungen att gå och gosa ner mig i sängen och ögonen skakade etc, ungefär som på MDMA. Det hade jag inte väntat mig faktiskt.

EDIT: Fan nu blev jag lite sugen på det igen haha. Synd att det ska vara så förbannat jävla omständigt att beställa och vänta och hela den biten... Bor i en småstad så är ju bara att glömma att det skulle dyka upp hos någon lokal försäljare tyvärr.
Senast redigerad av NiceNameTwice 2023-09-24 kl. 23:31.
Citera
2023-09-25, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag tror bra meth skulle bli oerhört populärt i Sverige om man satsade på den svenska marknaden.

Dock är våra distributionsled nog inte gjorda för chrystal. Eftersom amfetamingangsters i Sverige bygger sin profit på att kränga ut skitigt oljetjack som är på sin höjd 70% (då det kommer ur labbet) och krängs vidare i flera led där varje led snåljudar bankar produkten med vad skit som helst (magnesium, koffein, socker, kreatin, alvedon..) tills det som når slutkunderna är runt 25% på sin höjd.

I länder där de som tillverkar meth har egen organisation som distribuerar från labben direkt ut på gatan utan massa mellanled som bankar, funkar det att köpa hyfsat ren dexmetamfetaminkristaller. Det är väl vad som sker i USA - där det produceras i Mexico av karteller , typ MS-13 eller liknande och så gatulangar samma organisation.
Eller som förr, där man enkelt kunde tillverka metamfetamin i en husvagn av receptfria apoteksvaror, så att varje by hade egna kockar - så man kunde få meth "direkt från labbet"

Sen finns det massa myter bland svenska knarkare. T ex folk påstår så fort de fått fultjack, att det här gillar jag inte det är meth, jag får ingen eufori. det är meth. Jag runkar mycket och är ledsen. då är det meth. Vilket såklart är bull. De hade älskat om de fått bra meth

Jo det har du helt rätt i. Som du säger hör man ofta att folk påstår att de fått tjack med "meth" i och hatar det. Men som du säger, om det faktiskt hade varit äkta meth så hade de beställt mer direkt för den är så jävla underbar. Röka äkta crystal i utlandet är något jag älskade som fan och efter 3år har jag fortfarande svårt att släppa det! Hoppas det entrar marknaden inrikes någon gång, skulle tillräckligt många testa äkta så skulle säljarna som tagit in det dra in enorma summor pengar.
Citera
2023-09-30, 19:52
Medlem
Makaron2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Metylphenidat är inte som amfetamin. Det agerar totalt olikt i receptorerna. Det är snarare mer likt kokain i hjärnan än amfetamin. Snackar du dock om effekten/styrkan på preparaten så har du väl iaf rätt.

Lisdexamfetamin dock är inte liknande metamfetamin, det är typ exakt likadant som dexamfetamin bara att det har en "depot" effekt då det måste passera i magen/levern innan du får ett rus.

Metylphenidat som Concerta och Medikinet har också en depoteffekt. Vet inte riktigt vad du snackar om med det andra.
Varken Concerta, Ritalin eller Medikinet känns inte ens i närheten likadant som kokain. Känslan och effekten är exakt samma som ett amfetaminrus.
Men jag orkar inte diskutera så för min egen inre frid så kommer jag säga att du har rätt, jag är helt okunnig om allt och det var bra att du kom in med din expertis.
Citera
2023-09-30, 21:46
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
Metylphenidat som Concerta och Medikinet har också en depoteffekt. Vet inte riktigt vad du snackar om med det andra.
Varken Concerta, Ritalin eller Medikinet känns inte ens i närheten likadant som kokain. Känslan och effekten är exakt samma som ett amfetaminrus.
Men jag orkar inte diskutera så för min egen inre frid så kommer jag säga att du har rätt, jag är helt okunnig om allt och det var bra att du kom in med din expertis.

Metylfenidats likhet med kokan är mest nåt som man märker av om man injicerar det in i bloet, eller möjligtvis snortar det. Det finns en del att läsa om det. Undrar om det inte är likt kola också i att effekten potentieras av alkohol, och blir tråkigare utan (det som i kokainfallet kallas att "torrladda")
Citera
2023-10-08, 13:20
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Jo det har du helt rätt i. Som du säger hör man ofta att folk påstår att de fått tjack med "meth" i och hatar det. Men som du säger, om det faktiskt hade varit äkta meth så hade de beställt mer direkt för den är så jävla underbar. Röka äkta crystal i utlandet är något jag älskade som fan och efter 3år har jag fortfarande svårt att släppa det! Hoppas det entrar marknaden inrikes någon gång, skulle tillräckligt många testa äkta så skulle säljarna som tagit in det dra in enorma summor pengar.
Nu har jag inte koll på vad som säljs, men jag vill minnas att det var fler försäljare som sålde vad de kallade ”ice” eller ”cm” för ca två år sen. Var det bara fejk, nån annan skit i kristallform?
Citera
2023-10-15, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Nu har jag inte koll på vad som säljs, men jag vill minnas att det var fler försäljare som sålde vad de kallade ”ice” eller ”cm” för ca två år sen. Var det bara fejk, nån annan skit i kristallform?

Finns fortfarande som säljer inrikes men det är ren skit, har inte ens rätt färg oftast vilket säger allt.. Vitt=usually shit
Citera
2023-11-27, 20:37
Medlem
Fick 1,3g crystal meth av en bekant för ett tag sedan. Såg ut ungefär som kvarts men var betydligt mer genomskinlig under lampan. Tog 0,08g i näsan och påslaget var minst sagt oväntat intensivt. Hela världen började vibrera och hjärnan kokade, sen var jag otroligt upprymd med skön eufori i ~9h innan det började plana ut.

Följande dagar laborerade jag lite med dosen och kunde dessvärre inte hitta ett bra mellanläge. Antingen hände inte mycket alls eller så blev jag helt maxad. Tyvärr hann jag inte testa att röka det innan påsen var tom.
Avtändningen var dock inte att leka med och det är alldeles för dyrt så det är nog inget jag vill kliva på igen.

Håller mig hellre till vanligt svenssontjack, som dessutom inte smakar kattpiss.

Ger det dock betyget 8/10 då jag aldrig tidigare varit med om ett så kraftigt påslag av något jag sopat in i näsan.
Citera
2023-12-04, 10:53
Medlem
moment-of-truths avatar
Vad tror ni om rövpanna på meth?
Citera
2023-12-23, 22:40
Medlem
När jag var i Prag för ca 10 års sedan, träffade jag på en snubbe där nere som sålde mig en påse vita genomskinliga kristaller/glas.

Va det sjukaste, snorta en fet lina, va stark som fan, bomba 2 små.

Va vaken 3 dagar.

Har inte läst tråden, men finns detta i Sverige?
Helt sjukt att detta inte skulle vara populärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in