Citat:
Dig bemödar jag mig inte ens att läsa inlägg från mer.Nej "vi" finns inte där gränsöverskridande schizofren livsflrklaring manifesteras... du försöker dra in normala individers normala tankeflöden och slutsatsförmåga att "också" vara "lika" patologiskt... men då får jag enbart konstatera att du uppenbarligen inte är bekant med detta ämnesområde.
Att tycka sig fram, räcker inte.
Kliniska gränsvärden, kan du tycka ill aom, bekommer inte mig något, men ta dig då inte uppfiften att försöka identifiera när du inte ens är intresserad av underersökande analysmetode att kartlägga det förvridna sinnet, och att bena ur var det slagit slint och var inte.
Deet är inget roligatimmen-tema.. att ge sig in på patologi. Psykisk organiskt utlöst matnal förvillelse, är inte riktigt så skojsigt och passande att generaliseras - atrappen gud, har alltså flera syften än vad teologer ör kompetenta att kunna medge... det ska annat till än gudsförhärligande.
För dem som klarar av att hantera gudsinkänningen, men alla klarar inte det, det är det jag kritiserar, så försök undvika att jag nu att jag "attckerat din person" dvs den identitet du vill ge dig i gudssökandet, jag talar om de förvridna som förvridet tolkar gud, med gränsöverskridandet som framkomlighet, och sjukdomsvinst... som kan börja med vinsten att pseudofiera dels egen identitet, sedan andra och slutligen får problem med hela sin tillvaro, när grundvalen börjar gunga.. och inte längre kunna förstå det mänskligt friska språkbruket där orden är budbärande.. men den vilsne... tolkat loss över alla gränser.. och tror att den förenat sig med gud... som exempel.
Det finns olika slags religionsskador, jag har träffat ett antal som suttit fast i sekter, det arbete de haft , är ohyggligt för att skoja bort.
Men jag är inte den enda, jag är en i mängden som sett det på olika håll, av alla de missionärer jag träffat har en viss kvot av dem, haft definitivt förvriden människosyn... som bottnat i mentala problem utlösta av alltför extrem gudsförhållning.
Att tycka sig fram, räcker inte.
Kliniska gränsvärden, kan du tycka ill aom, bekommer inte mig något, men ta dig då inte uppfiften att försöka identifiera när du inte ens är intresserad av underersökande analysmetode att kartlägga det förvridna sinnet, och att bena ur var det slagit slint och var inte.
Deet är inget roligatimmen-tema.. att ge sig in på patologi. Psykisk organiskt utlöst matnal förvillelse, är inte riktigt så skojsigt och passande att generaliseras - atrappen gud, har alltså flera syften än vad teologer ör kompetenta att kunna medge... det ska annat till än gudsförhärligande.
För dem som klarar av att hantera gudsinkänningen, men alla klarar inte det, det är det jag kritiserar, så försök undvika att jag nu att jag "attckerat din person" dvs den identitet du vill ge dig i gudssökandet, jag talar om de förvridna som förvridet tolkar gud, med gränsöverskridandet som framkomlighet, och sjukdomsvinst... som kan börja med vinsten att pseudofiera dels egen identitet, sedan andra och slutligen får problem med hela sin tillvaro, när grundvalen börjar gunga.. och inte längre kunna förstå det mänskligt friska språkbruket där orden är budbärande.. men den vilsne... tolkat loss över alla gränser.. och tror att den förenat sig med gud... som exempel.
Det finns olika slags religionsskador, jag har träffat ett antal som suttit fast i sekter, det arbete de haft , är ohyggligt för att skoja bort.
Men jag är inte den enda, jag är en i mängden som sett det på olika håll, av alla de missionärer jag träffat har en viss kvot av dem, haft definitivt förvriden människosyn... som bottnat i mentala problem utlösta av alltför extrem gudsförhållning.
Alkoholförvirrade inlägg och totalt förvirrat på gränsen till psykotiska.
, jag är inte svartvit, du får gå till gudsabsolutister för att få fatt i det svartvit tänkandet, man behöver förneka och negligera mänskligt värde, för att komma så långt som till svartvitt tänkande och tyckande.