Citat:
Ursprungligen postat av
Retsina
Skriver under på det! Käket på Bettan är fan toppklass.
Ibland var det slottstek med potäter och gräddsås och gele.
Skriver med under! Gjorde 6 månader på beateberg, muckade nyligen.
Hamnar ni där så gå till snickeriet, tiden går snabbt som fan!