Citat:
Ursprungligen postat av
Novus4212
Jag fick först ta och läsa lite av din historik här på FB för att få en bild av vad jag har att göra med efter ett så korkat påstående.
Vi kan börja med det grundläggande: var läser du att jag är stolt?
Svara på det så kan vi börja där.
Detta är en tråd som heter "Hur var det att sitta i fängelse?" så vad tror du själva diskuteras i en sådan tråd?
Jag svarar för att hjälpa andra baserat på mina egna upplevelser och bearbeta det jag har varit med om vilket du inte har en aning om vad det egentligen är så du har inte ens rätten att uttala dig.
Att hjälpa andra istället för att spy galla är främmande för dig. Jag förstår det.
Jag förstår också att du är halv/hel nazist och rasist och jag har suttit med vissa tung herrar inom detta gebit och de var lika korkade och ignoranta som du är där nivån på intelligensen är allt annat än över medel.
Det speglar sig i det faktum att du gör antaganden som inte finns och där du bildar dig en uppfattning på samma skeva antaganden gjorda i fantasin som sen skapar dig en ännu mer skev bild av vad som verkligen är.
Nu har jag skrivit en hel del (för dig) komplicerade grejer så ta gärna hjälp av någon som kan förklara för dig vad jag menar.
Så på med stövlarna och gå ut och marschera tillammans med dina polare, eller vad ni nu gör på dagarna, och försök komma tillbaka med ett intelligent inlägg.
Det jag avläser din stolthet i är ditt konstanta skrytande med att du suttit i USA och Sverige och gud vet fan vad, och det får en att undra varför du är så stolt över det, varför skäms du inte för?
Jo jag vet att detta är en fängelse tråd, men jag trodde aldrig att jag skulle se någon så ofta som dig, som verkar stolt i dina inlägg över hur misslyckad du är, men samtidigt förstår jag dig,idag har ju samhället blivit så sjukt att förlorare som du ses som hjältar och får sitta i tv 4 soffa och snacka om hur tuff du är eller har varit, vara med i filmer, reklam, eller berätta när du träffade gud eller liknande.
Jo jag har varit med om en hel del i mitt liv och jag skäms så mycket över det att jag inte ens kan berätta om det på ett anonymt forum, jag lovar dig, jag har träffat ex antal pundhuvuden som dig och det var det värsta jag varit med om, eftersom man tror inte att människor kan vara så korkade som du, man blir chockad helt enkelt.
Nej nazist har jag aldrig varit eftersom jag anser att de få judar i Sverige inte är det största problemet vi har, utan enligt min åsikt är det alla muslimer som kommer till vårat land och begår brott, och tja jag antar att det gör mig till rasist, men då är jag stolt över att vara rasist som inte gillar detta.
Vet du vad det mest patetiska är?
Jo det är att du säger att du suttit med vissa tunga?
Vadå tunga? har de varit så feta att de inte kunnat resa sig upp utan käpp?
Lol tunga, säg stora förlorare istället så närmar du dig sanningen!