Citat:
Ursprungligen postat av Flax
Starkt att du står för det du gjort! Du har inget längre att dölja.
Du verkar vara en positiv person trotts att det gått så snett och du missade 1 år av din ungdom, och med kronofogden där du i många år får betala tillbaka.
*Tror du att du hade mått sämre ifall du hade hållit detta för dig själv?
*Vad sa din mor när ni träffades efter att du blivit anhållen? Och hur vart reaktionen från resten av din familj?
*Finns det någon situation som du speciellt kommer ihåg ifrån när du blåste någon där du känner ånger fortfarande?
Lycka till i framtiden! En gång är ingen gång
Du verkar vara en positiv person trotts att det gått så snett och du missade 1 år av din ungdom, och med kronofogden där du i många år får betala tillbaka.
*Tror du att du hade mått sämre ifall du hade hållit detta för dig själv?
*Vad sa din mor när ni träffades efter att du blivit anhållen? Och hur vart reaktionen från resten av din familj?
*Finns det någon situation som du speciellt kommer ihåg ifrån när du blåste någon där du känner ånger fortfarande?
Lycka till i framtiden! En gång är ingen gång

Ja jag tror jag hade mått betydligt sämre. Att vara öppen om vem jag är och vad jag gjort har varit en del av mitt tillfrisknande och det har verkligen hjälpt mig. Det har varit mitt sätt att komma tillbaka.
Min mamma och min övriga familj var givetvis väldigt besvikna på mig. I efterhand har de dock berättat att min dom samtidigt blev en lättnad, det var trots allt den sista chansen för mig att komma tillbaka till mitt riktiga jag och idag är de, precis som jag, oerhört tacksamma för att jag fick fängelse. Alla är dessutom jätte glada och stöttar mig i mitt val att prata om det öppet och publicera min historia.
Jag kan inte säga att det är något speciellt offer som jag kommer ihåg. Alla var egentligen likadana.
Men jag kommer ihåg att jag en gång lurade en människa på en mobil, han betalade 2000:-, jag trodde att han var än äldre kille. Några veckor senare fick jag ett mail från en pojke på 11 år som var helt förtvivlad. Han hade sparat till en mobil i smyg för att visa för sina föräldrar att han kunde spara pengar och handla själv. Hans mail var jätte långt och han skrev att han inte vågade berätta för sin pappa att han inte fått någon telefon.
Jag fick sådan ångest att jag gick och köpte just den telefonen han trodde att han köpte och skickade den till honom. Efter det kontrollerade jag näst intill alltid hur gammal köparen var.