Citat:
Ursprungligen postat av soliditet
Blev du "botad" av fängelsetiden?
Självklart! Jag arbetade och var duktig, slutade röka, sparade pengarna - och tog ögonblickligen efter muck en färja till finland och har aldrig sedan dess satt min fot i Sverige.