2007-10-08, 12:50
Medlem
Har kommit på att jag faktiskt slutat kollat på ett par serier på sistone pga vissa karktärer som man stör sig så mycket på att man inte står ut att kolla på eländet.
TEx:
Sofia Bach i Parlamentet
Dexters tjej Rita
Citera
2007-10-08, 13:10
Medlem
Claire i Six Feet Under. Jättebra serie på alla sätt och vis men jag verkligen hatar Claire och hennes stora, blinkande hundögon och att hon alltid ska se så jävla borta och förvånad ut. Hon har bara ett ansiktsuttryck och det är ett vedervärdigt sådant. Jag brukar kolla bort ibland när hon är med. Sa jag att hon är rätt ful också?
Citera
2007-10-08, 13:30
Medlem
lovelymes avatar
Han chefen för csi miami, han med röda håret. Mycket irriterande karaktär, känns som han alltid ska säga ngt smart och överräffa de andra och så håller han alltid på med sina soglasögon när de är utomhus. Klarar inte av att se just miami av alla csi serier just för hans karaktär.
Citera
2007-10-08, 14:36
Medlem
Bill Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyme
Han chefen för csi miami, han med röda håret. Mycket irriterande karaktär, känns som han alltid ska säga ngt smart och överräffa de andra och så håller han alltid på med sina soglasögon när de är utomhus. Klarar inte av att se just miami av alla csi serier just för hans karaktär.

http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI
Citera
2007-10-08, 14:45
Medlem
Legion of superheroes. Jag avskyr killen som studsar som en gummiboll. På vilket sätt passar han in? Jag hade kunnat ta det om han inte varit tjock. En studsande tjockis? Nu är ju detta en tecknad serie iof.
Citera
2007-10-08, 14:46
Medlem
lovelymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill H

hahaha..gud va klockrent.!!
Citera
2007-10-08, 17:45
Medlem
Programledaren i AFV. Själva godjävel som tror han är den roligaste killen gud skapat
Citera
2007-10-08, 18:01
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waylost
Programledaren i AFV. Själva godjävel som tror han är den roligaste killen gud skapat

Håller med till fullo. AFV kan vara kul på en förfest. Men inte när han sitter och klistrar in sin egen feja i filmerna. Det är inte han som är rolig i programmet, vilket han verkar tro själv.

Chef i South Park är bra eftersom han är neger, vilket öppnar för smårasistiska skämt som kan vara roliga. Men jag gillar inte han annars. Brukar snabbspola när hans tråkiga sånger kommer. Hemsk musik också.

När Tre Kronor gick på tv4 så var jag i den åldern att jag inte fattade hur dåligt det var. Jag följde serien med stort intresse. Men hatade verkligen med prästfarsan och Tina Leijonberg som morsa. Familjen Lindgren hette de enligt imdb. Avskydde då främst familjens barn. Taggen, Alva (eller om det var Alma) och framförallt det lilla äcklet Hugo. Mådde hela tiden illa när han filmades och även när Alva filmades för hon tyckte synd om sig själv hela tiden.
Citera
2007-10-08, 23:50
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill H
Hahahahaha...!
Citera
2007-10-09, 00:04
Medlem
Jerry Seinfeld i Seinfeld. Elaine i nyss nämnda program är inte heller värd vatten.
Citera
2007-10-09, 00:10
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFogelberg
Har kommit på att jag faktiskt slutat kollat på ett par serier på sistone pga vissa karktärer som man stör sig så mycket på att man inte står ut att kolla på eländet.
TEx:
Sofia Bach i Parlamentet
Dexters tjej Rita

Jag tycker att hans syster Deb överträffar henne rejält. Hon har även ett jobbigt ansikte.

Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Jerry Seinfeld i Seinfeld. Elaine i nyss nämnda program är inte heller värd vatten.

Kom igen! Vad skulle Seinfeld vara utan Elaine och Jerry? Kramer skulle springa runt och vara Kramer, och George skulle typ bli helt ensam. Nej, nej. Hur kan man byta ut huvudkaraktären i Seinfeld?
Citera
2007-10-09, 00:14
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Nä nu du..

Själv avskyr jag den där tonårstjejen i 7th Heaven. Gillar inte alls programmet, men det går alltid direkt efter Fresh Prince så tvn brukar stå på ändå. Hon är så ful! Egentligen hatar jag hela den där familjen, alla är fula! Kolla bara! (hon ståendes till vänster mellan de två killarna är värst)

Pappan är lite cool dock... och polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in