2007-10-09, 00:17
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Nä nu du..

Själv avskyr jag den där tonårstjejen i 7th Heaven. Gillar inte alls programmet, men det går alltid direkt efter Fresh Prince så tvn brukar stå på ändå. Hon är så ful! Egentligen hatar jag hela den där familjen, alla är fula! Kolla bara! (hon ståendes till vänster mellan de två killarna är värst)

Pappan är lite cool dock... och polisen.

Jag trodde att seventh heaven var ett program man bara tittade på för att man hatar det så mycket...
Citera
2007-10-09, 13:39
Medlem
helluss avatar
njaa....jag vet inte men....jag är jävligt trött på Mr Bean!

// Helene
Citera
2007-10-09, 13:43
Bannlyst
Jag tycker den inneboende farsan i Kung av Queens förstör hela serien, inte alltid men det skulle räcka om han gjorde ett gästspel var tionde program..
Citera
Medlem
lovelymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellus
njaa....jag vet inte men....jag är jävligt trött på Mr Bean!

// Helene

håller helt med..bean var roligt när man va yngre..nu 15 år senare så är det inte ett dugg skoj för det känns som att allt är som ett eko för han gör ungefär samma saker hela tiden..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyme
håller helt med..bean var roligt när man va yngre..nu 15 år senare så är det inte ett dugg skoj för det känns som att allt är som ett eko för han gör ungefär samma saker hela tiden..
Kanske beror på att allt är uttjatade repriser?
Citera
2007-10-09, 16:22
Medlem
CDPs avatar
Jag hatar bröderna i Prison Break. Jag vill att de ska avrättas, särskilt den äldre.
Citera
2007-10-09, 16:24
Medlem
Resistances avatar
Phoebe i Friends är inget vidare. Allt hon pratar om är sin döda mor.
Citera
2007-10-09, 16:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance

Är det verklgen allt hon pratade om i 10 års tid??? Måste ha varit en enformig serie!
Citera
2007-10-09, 16:30
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är det verklgen allt hon pratade om i 10 års tid??? Måste ha varit en enformig serie!
Ja, hon pratade på om hennes mor - de andra försökte få en syl i vädret. De lyckades faktiskt ibland.
Citera
2007-10-09, 16:33
Medlem
lovelymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Kanske beror på att allt är uttjatade repriser?

har ju släppts ett par filmer också efter serierna som går på tv i repris..mest de jag tänkte på..
Citera
2007-10-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Ja herregud. Den där jävla hippien hatar jag with a passion!

Also: Barry Watson, som spelar Brian i "What About Brian" och tonårsson i "7th Heaven". Visserligen hatar jag bägge serierna men ändå..

Jag vill se en spinoff på "What About Brian", där han spelar enda rollen, som Brian döende i AIDS.
Citera
2007-10-09, 17:24
Medlem
Bastardos avatar
En karaktär som jag hatar i en serie som jag hatar är Steve i "Sex and the City". Lär dig säga bokstaven "S", din lilla sopa! Min flickvän ser på eländet och var man än är i lägenheten så hör man bara "Sho, what do you shay about shex and the shity?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in