Citat:
Ursprungligen postat av Droskan
Läs noga vad jag skrev! Jag menar att händer det EN gång och att den personen ordnar upp det och med det menar jag att INGEN blir fälld för det han sagt utan ALLA går fria. Många är uppkäftiga och snackar hit och dit om hur dom skulle hålla käften i förhör MEN ta mig fan så har 90% sagt för mycket i förhör (det gäller även dom tyngsta gubbarna i detta land) MEN sen gjort rätt för sig i rättegången och efter det ALDRIG igen gjort om samma misstag. Det är som att säga till ett litet barn att låta bli att röra den varma plattan på spisen dom lär sig aldrig innan dom lagt handen där och brännts sig. Samma sak gäller det kriminella och det kan du ta mig fan läsa dig till i förhör och det gäller även dom tyngsta i dett land så ska du få se att kollar du så har dom ALLTID något som dom fått reda ut i kommande rättegång som dom sagt i förhören innan rättegång och då menar jag mer eller mindre ALLA. MEN efter det har dom blivit 100% och just pga att dom lärt sig av sitt misstag. Så hellre jobbar jag med en kille som gått igenom detta så man slipper springa på någon som inte gjort det utan lär sig på min bekostnad. Sen kan ni tro att alla dessa tuffingar aldrig gjort ett enda fel utan alltid hållt käften GLÖM DET! Dom som tvivlar kan väl lägga ner ett par timmar på något arkiv och läsa sig till sanningen.
Många kriminella säger ingenting i förhör. Vissa tar på sig det de gjort och nämner ingen annan vid namn. Andra glappar käften om allt och alla...
Vad just Asir ledarebn gjort vet jag inget om, men man skall vara tyst om vad andra gjort!