2011-03-08, 04:08
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Får man fråga vad som hänt?
Nån som vet hur många dom är i asir & BC?
japp det stämmer .. S från Bc e ju ifrån uppsala och känner soar o vet vad han går för. lyder han inte order så smäller det inför sommaren !!
Citera
2011-03-08, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
japp det stämmer .. S från Bc e ju ifrån uppsala och känner soar o vet vad han går för. lyder han inte order så smäller det inför sommaren !!
Du menar att Shahin skulle lyda Soars order?? det kommer ju aldrig att hända så varför vänta till sommaren? Soar verkar ju mucka gräl med allt och alla, som alla vet är det osmart att gå in i ett 2 fronts krig men 4 frontskrig är ju löjligt och tydligen precis vad Asir lyckats med,

Du verkar ha en vis övertro på din herre, tror inte han e en gud och tror knappast att han e sugen på att sitta igen så snart.

fast det är lite kul hur du som en blind religös fanatiker predikar om en bortglömd gud som ingen vill följa längre,

Att Soar tar in killar som tex meisam som ena dan är medlem i Asir nästa dag medlem i x-team för att återgå till Asir är pinsamt , och tydligen ska Micha fd. BFL, fd. OMC, fd. Bandidos mfl gå med i Asir ja det finns ju ingen annan o gå med i då han vart med i alla andra organisationer

på Svenska kallas detta kappa efter vinden

Synd Asir var nåt att räkna med i uppsala och sverige en gång i tiden, utan testosteron är tjuren bara en ko
Citera
2011-03-08, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rabidwhore
och tydligen ska Micha fd. BFL, fd. OMC, fd. Bandidos mfl gå med i Asir ja det finns ju ingen annan o gå med i då han vart med i alla andra organisationer

Han var väl en av de få som var med i inavelsgänget BFL som lyckades bli fullvärdig i Bandidos. Hans före detta Brothers for life bröder syskonen Hujanen, är de kvar i X-Team?

Har plötsligt Michas stora Mc-intresse helt svalnat?
Citera
2011-03-09, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Han var väl en av de få som var med i inavelsgänget BFL som lyckades bli fullvärdig i Bandidos. Hans före detta Brothers for life bröder syskonen Hujanen, är de kvar i X-Team?

Micha var det han chilenaren med kulmage?? han körde väl aldrig hoj heller
Citera
2011-03-09, 04:20
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin

hela BMC har inget MC intresse längre !
Citera
2011-03-09, 04:28
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Du menar att Shahin skulle lyda Soars order?? det kommer ju aldrig att hända så varför vänta till sommaren? Soar verkar ju mucka gräl med allt och alla, som alla vet är det osmart att gå in i ett 2 fronts krig men 4 frontskrig är ju löjligt och tydligen precis vad Asir lyckats med,

Du verkar ha en vis övertro på din herre, tror inte han e en gud och tror knappast att han e sugen på att sitta igen så snart.

fast det är lite kul hur du som en blind religös fanatiker predikar om en bortglömd gud som ingen vill följa längre,

Att Soar tar in killar som tex meisam som ena dan är medlem i Asir nästa dag medlem i x-team för att återgå till Asir är pinsamt , och tydligen ska Micha fd. BFL, fd. OMC, fd. Bandidos mfl gå med i Asir ja det finns ju ingen annan o gå med i då han vart med i alla andra organisationer

Synd Asir var nåt att räkna med i uppsala och sverige en gång i tiden, utan testosteron är tjuren bara en ko
för det FÖRSTA är jag inte religös lr fanatiker !! vad du tror för stå för dig själv. jag vet mycket väll vad som är sant och inte och vem som kan göra vad. S kanske inte alltid gör det smartaste.

jag har sakt det tidigare Meisam har aldrig varit med i x ! personligen bryr jag inte mig om vart folk har varit med innan , asir startades runt 07 så skulle de vara så att alla som är med där inte har varit i med ett gäng innan så måste dom ha varit född på 90-talet .

micha har ju inte gillat bmc på sistonte kasnke därför han va i uppsalaklubben . och att han skulle hänga med asir nu är ju inte konstigt eftersom han är bra vän med A-metto o meisam .
Citera
2011-03-09, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ljugintehelvete
Micha var det han chilenaren med kulmage?? han körde väl aldrig hoj heller

Jag trodde man gjorde det om man var fullvärdig?

Citat:
hela BMC har inget MC intresse längre !

Du kanske har rätt. Det är väldigt sällan man ser eller hör en BMC på båge.
Citera
2011-03-09, 22:55
Bannlyst
Citat:
för det FÖRSTA är jag inte religös lr fanatiker !! vad du tror för stå för dig själv. jag vet mycket väll vad som är sant och inte och vem som kan göra vad. S kanske inte alltid gör det smartaste.

jag har sakt det tidigare Meisam har aldrig varit med i x ! personligen bryr jag inte mig om vart folk har varit med innan , asir startades runt 07 så skulle de vara så att alla som är med där inte har varit i med ett gäng innan så måste dom ha varit född på 90-talet .

micha har ju inte gillat bmc på sistonte kasnke därför han va i uppsalaklubben . och att han skulle hänga med asir nu är ju inte konstigt eftersom han är bra vän med A-metto o meisam .
Vad jag menar och det du inte förstod var att hur pålitlig är man när man 3 gånger efter varann gått över till fienden som i michas fall, från Omc till Bmc till Asir tror du en sån blir långvarig ?? tror inte jag iaf och meisam som först var Asir sen x-team o sen tbx till Asir dvs kappa efter vinden
Citera
2011-03-10, 01:56
Bannlyst
Citat:
för det FÖRSTA är jag inte religös lr fanatiker !! vad du tror för stå för dig själv. jag vet mycket väll vad som är sant och inte och vem som kan göra vad. S kanske inte alltid gör det smartaste. jag har sakt det tidigare Meisam har aldrig varit med i x ! personligen bryr jag inte mig om vart folk har varit med innan , asir startades runt 07 så skulle de vara så att alla som är med där inte har varit i med ett gäng innan så måste dom ha varit född på 90-talet .

nr 1 vem följer en osmart ledare?
nr 2 att inte bry sig vad medlemarna har för bakrund och ta in dom för att man blivit vänner är ett bra sätt att bli infiltrerad tillexempel
nr 3 om micha inte gillade bmc varför skulle han då gå med i bandidos uppsala??
nr 4 om man nu sökte sig in till bandidos och vet att dom inte kör hoj då sökte man sig in alltså för att det var lite häftigt sådär el hur?? och inte för mc intresse och brödraskap, för denne micha flydde väl från södertälje till uppsala när det börja hetta till och har inte vågat visa sig där sen dess
Citera
2011-03-10, 23:57
Medlem
JOSEFSTALINs avatar
Citat:

Äntligen ett vettigt inlägg på detta tråd, jag håller med dig fullt ut! Det är mer än pinsamt att Soar tar in pajasar som Meisam och Micha, Hörde att Meisam blev utslängd efter att han pratat för mycket, men att han nu fått komma krypande tillbaka till deras support grupp och är med andra ord en springpojke åt Soar.

Ashir var något att räkna med innan men knappast nu, att förra två frontskrig är som du skriver inte alls vidare smart. De borde de ha lärt sig på historie lektionerna.
Citera
2011-03-11, 08:09
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Vad jag menar och det du inte förstod var att hur pålitlig är man när man 3 gånger efter varann gått över till fienden som i michas fall, från Omc till Bmc till Asir tror du en sån blir långvarig ?? tror inte jag iaf och meisam som först var Asir sen x-team o sen tbx till Asir dvs kappa efter vinden
I got it . Det e ju inte min problem men jag tycker desamma som dig sanna personer e kanske inte personer med sa hog loyalitet ,

det verkar som ni hoppar over vissa rader jag skriver MEISAM HAR INTE VARIT MED I X-TEAM !!!!!
sen sa e det sant att han hade samrore med bmc forut!
Citera
2011-03-11, 08:18
Medlem
nomembernofairs avatar
[quote=ljugintehelvete]nr 1 vem följer en osmart ledare?
nr 2 att inte bry sig vad medlemarna har för bakrund och ta in dom för att man blivit vänner är ett bra sätt att bli infiltrerad tillexempel
nr 3 om micha inte gillade bmc varför skulle han då gå med i bandidos uppsala??
nr 4 om man nu sökte sig in till bandidos och vet att dom inte kör hoj då sökte man sig in alltså för att det var lite häftigt sådär el hur?? och inte för mc intresse och brödraskap, för denne micha flydde väl från södertälje till uppsala när det börja hetta till och har inte vågat visa sig där sen dess[/QUOT

Det värkar som du inte förståg vad jag skrev . alla kan ju inte vara smarta i alla drag ! du kanske alltid e smartatst bäst o vackrast . ! nu e det ju inte jag som E SOAR det e ju hans greje o hans gäng,

det kan du ju fråga micha,

hur ska man veta att Bmc inte har något med MC att göra ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in