2007-10-13, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fat tuna
Håller med om att vapendiskussioner blir fåniga men då jag vet att du har fel i sak kunde jag inte låta bli att posta ett svar. Det något löjliga ordet hitman var inte mitt, utan fanns texten jag pastade. Har inget behov av att vinna denna debatt så jag lägger ner denna diskussionen här.

vet du hur stor sannolikheten är att överleva två skott i huvudet av en 22:a!?

jämför det mot ett 9mm skott i magtrakten och döm själv.
Citera
2007-10-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
golbög e golbög skojar du eller spelar ingen roll om man golar i förhör eller i rättegång e man kriminell så ska man inte gola punkt slut .och sen att det finns på papper oxå fattar inte hur mycket han hjärntvättat dig att det e okej att gola i förhör bara man fixar det till rättegången vilka jävla pajaser ni e asså

Måste bara säga att du har fel, det finns inga papper på att han har golat. Inga! En vän till mig kollade upp det. Så vem är pajasen nu? Det gäller att kolla upp fakta innan man postar det här.
Citera
2007-10-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
vet du hur stor sannolikheten är att överleva två skott i huvudet av en 22:a!?

jämför det mot ett 9mm skott i magtrakten och döm själv.

inte för att jag vet nått men domma grabbarna springer la för fan inte runt utan väst på sig eller???? fast ni kanske har sånna cop killer skott heheh de skulle la va nått
Citera
2007-11-21, 12:26
Medlem
Bapelsins avatar
Uppdatering om Asir: som det är nu verkar det som att Soar tillsammans med sin familj mestadels sitter och trycker i sin brors lägenhet i Ekeby. Det verkar som att det är tänkt att hans bror ska ta över en del business, åtminstone tills vidare. Han sköter sig inget vidare, har börjat kura och snackar alldeles för mycket för sitt eget bästa. Snacka om att killen har Soarkomplex.
Citera
2007-11-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singsong
Om någon sa några ord fel hos polisen när han var 15år kan man inte heller kalla för golbög om han inte sjöng ut som en riktig golbög genom att sätta ditt några st enbart pga av hans uppgifter!
Vem fan bryr sig vad nån gjorde när denne var 15 år? Det speglar ju knappast hur du är som människa som vuxen...
Citera
2007-11-21, 21:03
Medlem
blood_ins avatar
menar du att soar inte sköter sig bra eller hans bror?

väntar bara på att bmc och x-team satsar på att försöka ge sig på soar rejält.
Citera
2007-11-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blood_in

väntar bara på att bmc och x-team satsar på att försöka ge sig på soar rejält.

Verkar ju inte som att dom lyckas göra specielt mycke mot han.
Citera
2007-11-21, 21:09
Medlem
blood_ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grozzny
Verkar ju inte som att dom lyckas göra specielt mycke mot han.

tror att de kommer, väntar bara ut rätt tillfälle.
Citera
2007-11-21, 21:16
Medlem
Citat:
tror att de kommer, väntar bara ut rätt tillfälle.

Men "kör dom för fullt" nu eller? (från båda sidor)
Citera
2007-11-21, 21:26
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:

Brorsan, Siyar. Soar har jag ingen vidare koll på faktiskt. Men Siyar snackar en jävla massa skit och berättar alldeles för mycket om vad han håller på med, samtidigt som han menar på att jag spelar mangas bara för att jag vill ha en normal och sansad konversation. Dessutom har han aldrig, mig veterligen, hållit på med steroider förut, men har uppenbarligen börjat nu. Han har fått ett jävla humör och hotar indirekt med att jag ska få Soar efter mig om jag andas fel. "Gå in på svenskmaffia.se och sök på Gürbüz". Jo, tjenare. Killen har Soarkomplex så att det bara visslar om det. Själv har han inte mycket att komma med. Visst kan jag erkänna att jag förmodligen skulle få stryk av honom då han väger en 30 pannor mer än mig, men så mycket mer är det inte. Han har slutat röka gräs, men istället verkar han dricka varje dag. Det känns inte som att det går vidare bra ihop med att kura och samtidigt sköta affärer åt Soar.
Citera
2007-11-21, 22:10
Medlem
Ja det visade sig verkligen vad han gick för under den lilla kriget.
Finns ju en del på band där han ibland har ångrat att han gav sig på dom andra grabbarna som han trodde för övrigt var färskingar.
Om han har golat eller ej vette fan men en sak,, dom andra grabbarna stog emot väldigt bra även med tanke på att han(S) FÖRSÖKTE dra in folk i kriget. Och det lossning på moppen ,,tyckte att det var lite för mycket då det var riktat mot civila personer men men shit happens
Men måste hålla med att han har lite balle och hjärta iallafall men han är/var lite för självsäker och insåg inte faran med att gå emot dom andra,, men det är ju trots allt därför han kallades lilla Al Capone med tanke på alla han försökte böta hit och dit

Mvh Jack
Citera
2007-11-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av day_by_day
Haha hans springpojkar? Den där råttan är väl en så kallad fullvärdig medlem ha ha ha
Precis, fast det är ju en gravt förolämpande mot råttan att jämföra den med en pygméliknande grottmänniska som ser ut som en fågelholk i truten - S.M är verkligen inte den klipskaste kriminella det här landet skådat. För att inte tala om H.S - också en riktig klippa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in