2007-10-08, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
golbög e golbög skojar du eller spelar ingen roll om man golar i förhör eller i rättegång e man kriminell så ska man inte gola punkt slut .och sen att det finns på papper oxå fattar inte hur mycket han hjärntvättat dig att det e okej att gola i förhör bara man fixar det till rättegången vilka jävla pajaser ni e asså

Du verkar ha nåt personligt emot honom. Ni båda är i uppsala,så vad väntar du på? Alla snackar om honom...med det är inte många som vågar göra så mycket. Ja dom sköt mot hans hem. Men vad gjorde han tillbaka?
Citera
2007-10-08, 14:18
Medlem
Vad gjorde han tillbaka?
Citera
2007-10-08, 14:38
Medlem
Det är så många som snackar om Soar. Men varför är det ingen som gör nåt? Jag vet att OG vill få bort honom för gott. När han satt inne så var det många som sa att så fort han kom ut ska han klippas. Men det är inte många som kan stå för vad de säger. Golbög är han inte, om han nu skulle ha golat på nån så skulle han inte ha den respekten han har. I den kriminella världen förlåter man inte en golare.
Citera
2007-10-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inyourface
Det är så många som snackar om Soar. Men varför är det ingen som gör nåt? Jag vet att OG vill få bort honom för gott. När han satt inne så var det många som sa att så fort han kom ut ska han klippas. Men det är inte många som kan stå för vad de säger. Golbög är han inte, om han nu skulle ha golat på nån så skulle han inte ha den respekten han har. I den kriminella världen förlåter man inte en golare.
Ordet "golbög" missbrukas som sagt. Soar har kanske inte golat i ordets bemärkelse men kanske indirekt.
Citera
2007-10-08, 14:48
Medlem
fat tunas avatar
Förstår inte att vissa tycker brölande bergsrövare som åker runt 8 kusiner i en bil med tonade rutor är något att respektera/frukta om de så skjuter salut med AK. De vill sända ut sin farlighet till allt och alla hela tiden. Jag blir mer rädd när saker börjar hända i tystnad. De som vet hur man spelar spelet skickar en anonym snubbe med alldagligt utseende som smyger på dig när du hämtar bilen med en 22:a med påtryckt bakpotatis och sätter två snabba i skallen och sen ghostar.

"bad boys moves in silence"
Citera
2007-10-08, 16:18
Medlem
Har för mig att det finns sexbrottslingar i ASIR? Stod inte det i pressen när dom var nya?
Citera
2007-10-08, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Ordet "golbög" missbrukas som sagt. Soar har kanske inte golat i ordets bemärkelse men kanske indirekt.

Det där är bara spekulationer, finns inga papper finns inget sånt skit på honom! Det var snack om det att han skulle ha golat när han var 15-16 år , men folk kollade upp honom och allt var okej!
Hade han vart golare så hade alla vänt honom ryggen!
Men en av hans springpojkar hade däremot golat, och det är det folk blandar ihop med.
Citera
2007-10-08, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
du glömde oxå att när han körde runt och letade efter folk så blev en av hans bilar med grabbar som körde runt pepprad med två magasin av några killar på moppe och hans hus blev oxå sprejad av nån snubbe med kalle , skrev hela sanningen om du ska skriva nåt.

Varför ska jag skriva att två av hans springpojkar blev beskjutna av en kille på moppe....
Vad har det med honom att göra...
Jo en snubbe sköt mot hans hus, Efter det så var Asir ledaren ute och snurrade som vanligt tillsammans med sina kompisar...
Du menar alltså att killen ifråga blev besegrad av motståndarsidan...?
Därför han bildade ett eget gäng och mår hur bra som helst och lever livet..
Motståndar sidan finns det enstaka bra killar också, synd att vissa är oense med varandra. Hade dom slått ihop sig så hade det varit ett jävligt kul projekt!
Citera
2007-10-08, 18:54
Bannlyst
I det såkallade gängkriget i uppsala så var det ju en kille som var misstänkt för gränbymordet men sen frisläpptes. Var han på asirledarens sida eller motståndarsidan??

Mvh

Slader
Citera
2007-10-08, 19:05
Bannlyst
En golbög är en person som säger saker som inte skall nämnas... spelar ingen roll om det sker i rättegång, förhör, telefonsamtal eller annat. Får en person veta något som inte är menat för dess öron har den som talat golat! Inget mer snack om saken!

Gällande asir så är min misstanke att vi ser ett nytt OG, det är väldigt trångt i storstäderna och är du upptagen med att slåss och bråka så har du inte tid att göra affärer och det är av dessa som pengarna kommer.

Det finns få familjer som kan skaka fram nog många för att bilda ett riktigt gäng, de flesta har en eller två killar som är något och en svans av fjantar som surfar på andras "rykte" när de tunga åker in försvinner svansen från banan snabbt som en oljad blixt!
Citera
2007-10-08, 19:36
Medlem
fat tunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Jösses, du ligger på top tio hos din videouthyrare va? eller var du ironisk? Kommer en 22a ens igenom en rå bakpotatis, åsamkar ett blåmärke på sin höjd Kudde är bättre, med dun i...Skithäftig effekt. Eller ännu häftigare en ballong med vetemjöl. Luktar nybakat bröd när du bränt av. Då kan kvällspressen kalla den anonyma alldagliga snubben kallas "Bagarn".

"The thing about a headshot most don't understand is that unless you have a bullet that reflects inside the skull most people will survive the headshot since the bullet more often then not hits the face and not the headbone. It just goes on through the fleshy parts of the mouth. Can cause a person to black out from pain and be incapticated for quite a while. More powerfull bullets have a better chance of going through. Hitman for upclose work prefer a .22 caliber pistol because the entry wound is incredibly small as well as no exit wound and the bullet bounces around inside the brain case turning the brain into mush"

Förövrigt är enda videouthyraren jag varit i närheten av sista tiden den på Bandstolsgatan i Gottsunda och den var jag inte inne i. Har tyvärr tvingats bevittna och följa en mycket nära vän som blivit av omständigheter tvungen att göra detta så spar på lustigheterna.
Citera
2007-10-08, 20:19
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fat tuna
"The thing about a headshot most don't understand is that unless you have a bullet that reflects inside the skull most people will survive the headshot since the bullet more often then not hits the face and not the headbone. It just goes on through the fleshy parts of the mouth. Can cause a person to black out from pain and be incapticated for quite a while. More powerfull bullets have a better chance of going through. Hitman for upclose work prefer a .22 caliber pistol because the entry wound is incredibly small as well as no exit wound and the bullet bounces around inside the brain case turning the brain into mush"

Förövrigt är enda videouthyraren jag varit i närheten av sista tiden den på Bandstolsgatan i Gottsunda och den var jag inte inne i. Har tyvärr tvingats bevittna och följa en mycket nära vän som blivit tvungern att göra detta så spar på lustigheterna.

Lägg ner - Du tar dig på alldeles för högt allvar och lever i en bubbla! Att sk "hitmen" föredrar en 22 är blaj! Dra till de andra lallarna på vapen o militär!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in