2007-10-07, 09:58
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Kan inte hitta minnessidan pa lunarstorm ? är den nere ?
http://www.lunarstorm.se/R_I_P_Simon
2007-10-07, 09:59
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lärarstudenten
Jag fattar inte heller det här med mopeden. Är han så smaklös att han ska gå till sin dödade kompis föräldrar och säga "Öh, han messade att jag fick köpa hans moppe för 1500"?
Ja, det är han.

Citat:
Ursprungligen postat av Lärarstudenten
Jag fattar inte. Varför skulle en person som är skjuten i benet och i magen dra upp mobilen och skicka ett SMS om att hans moppe är till salu?
Det skulle han inte. Det sista man gör i livet är knappast att sälja sin moppe. För han lär ju endå inte så se pengarna.
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Rest_in_pieces_Simon
Det var nog det bästa någon sagt den här veckan. Tack för att du lyser upp en annars grå söndagmorgon.
Medlem
Wittgensteins avatar
Minnessidan är ju som sagt helt förvirrad. Det märks att killen som skrivit borde ha ägnat mer tid åt svenskalektionerna och minde åt att terrorisera folk från en moppe.
Medlem
dråp, 4-6år tippar jag på....
2007-10-07, 10:00
Medlem
Kolagubbens avatar
ja tycker nån ska ordna en tillägnad sida för 50 åringen
2007-10-07, 10:00
Medlem
Emp-snubbes avatar
Ne fyfan va sur jag blir nu! Saxat från minnessidan: På fredagsnatten den 6 oktober efter klockan 01:30 sköts Simon Söderberg ihjäls av ett hagelgevär som avlossades av en 50 man. Kan inte fatta hur man kan vara så tanklös och kunna skjuta en 15-åring grabb.Simon var en go grabb som gillade att köra moppe och vara med sina polare. Han va en sån grabb som ställde upp till 100% för allt och alla. Dagarna utan dej Simon kommer aldrig att bli sig lika som dem dagarna vi hade med dej.Vi alla älskar dej Simon.Vi saknar dej som fan polarn!R.I.P R.I.P R.I.P R.I.P R.I.P R.I.P//Nära och kära! Vila I Frid Samt Han lekte Simon till döds . Han sköt först en gång på Simons knäskålar så Simon föll ner på knä och Simon skrek.Sen sköt han Simon i magen en gång. Simon tog upp sin mobil och skrev ett sms till en kompis och sa: Du får köpa min moppe för 1500 .Älska dej vännen pusspuss!.-Sen så riktade mannen gevärs pipan mot Simons panna till han dog.Stark gjort av Simon tycker jag.Men hur jävla lågt kan man sjunka? Saknar dej vännen.Älska dej .Vila I Frid.

menar dom på fullt allvar att jäveln stälde upp för folk när han var en simpel mobbare?
2007-10-07, 10:02
Medlem
Emp-snubbes avatar
Föresten snackade ungen om tre skott. Knän, Mage, Huvud? Eller är det jag som missuppfattat det? Kan någon stödja att det faktiskt var så? För råkar det vara så så lär ju mannen åka in på lite mer än dråp.
Medlem
Numes avatar
Citat:
menar dom på fullt allvar att jäveln stälde upp för folk när han var en simpel mobbare?
Neh dem var nog ironiska.
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
ja tycker nån ska ordna en tillägnad sida för 50 åringen
Vi borde skramla till en medalj. "Månadens Vigilant", eller nåt.
2007-10-07, 10:04
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Fattar inte detta
Citat:
Han lekte Simon till döds . Han sköt först en gång på Simons knäskålar så Simon föll ner på knä och Simon skrek.Sen sköt han Simon i magen en gång. Simon tog upp sin mobil och skrev ett sms till en kompis och sa: Du får köpa min moppe för 1500 .Älska dej vännen pusspuss!.-Sen så riktade mannen gevärs pipan mot Simons panna till han dog.Stark gjort av Simon tycker jag.Men hur jävla lågt kan man sjunka? Saknar dej vännen.Älska dej .Vila I Frid

Vore det inte bättre att ringa sin föräldrar eller varför inte till polisen? Nej, det där sida känns jävligt äcklig och känslomässigt störd.
Texten är 100% lögn, och ett patetiskt försök till glorifiering av Simon. Om man har blivit skjuten i magen med ett hagelgevär tar man inte fram sin mobiltelefon och skickar ett sms om att man vill sälja sin moped!

Dessutom indikerar detta att mannen sköt 3 skott, och troligen laddade om bössan innan han sköt den andra pojken. Enligt alla andra källor verkar bara 2 skott ha avlossats...
2007-10-07, 10:04
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Texten är 100% lögn, och ett patetiskt försök till glorifiering av Simon. Om man har blivit skjuten i magen med ett hagelgevär tar man inte fram sin mobiltelefon och skickar ett sms om att man vill sälja sin moped!

Dessutom indikerar detta att mannen sköt 3 skott, och troligen laddade om bössan innan han sköt den andra pojken. Enligt alla andra källor verkar bara 2 skott ha avlossats...

Tack för svar, då blir det väl antagligen dråp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in