Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-05, 18:31
  #1
Medlem
eller är det totalt verkningslös??... Hitta en förpackning här hemma som är ca 2-3 år gammal tror jag.. har fått tandvärk så antar att det är infektion. vad kan hända om man prövar? giftigt? många säger ju att gamal medicin kan funka upp till 5 år efter utgångsdatumet om det legat mörk och utan syre..
Citera
2007-10-05, 18:36
  #2
Medlem
Micke666s avatar
Det är nog inte så farligt om du nu inte häller i dig alla tabletterna på en gång, men i medicinskt syfte tror jag att dom är värdelösa...
Citera
2007-10-05, 19:03
  #3
Medlem
jojo
Citera
2007-10-05, 19:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
eller är det totalt verkningslös??... Hitta en förpackning här hemma som är ca 2-3 år gammal tror jag.. har fått tandvärk så antar att det är infektion. vad kan hända om man prövar? giftigt? många säger ju att gamal medicin kan funka upp till 5 år efter utgångsdatumet om det legat mörk och utan syre..

Försök att få det utskrivet så du får färsk medicin.Jag köpte Kåvepenin igår utskrivet av min tandläkare ,jag gav 112.50 för en förpackning med 40 tabletter.
Citera
2007-10-05, 20:36
  #5
Medlem
Jag kan inte nå min tandis förens på måndag/tisdag.. Hitta en karta med 4 tabl som gick ut i nov 2006.. Tänkte om man skulle testa och börja på dom. åka till akuten känns som ett rån så jag vette fan. Än sålänge kommer värken till och från.. ipren och alvedon funkar med nöd och näppe när det är som värst.. ingen svullnad ännu iaf.. men sånt där kan ju gå skitfort..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback