Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag förstår inte.... Vi skulle ju skriva och berätta om POSITIVA saker som det Mångkulturella samhället innebär....
Var är alla positiva argument för en vidmakthållen massinvandringspolitik av asylsnyltare från 3:dje världen?
Eller kan det vara så jävla illa att det inte FINNS några?

Nej du, gode Golonka..
Jag törs påstå att du, liksom jag, saknar den uppsjö av positiva argument, som egentligen borde finnas listade "
en masse" i denna tråd.
Måste säga att jag saknar några av de mest invällarpositiva på forumet. Trodde i min enfald att de åtminstone skulle komma med några gamla urvattnade klyschor, men icke...
Deras bortavaro gör ju dock att trådens kvalitet hålls hög.
Vad har nämnts hittills?
* all spännande mat - check
* någon som kör taxi, tunnelbana och buss, samt städar - check
* magdans / swingdans? - nåväl.. check.
* snabbmat - check
Förvisso är det ju inte så att Riket skulle stå still pga avsaknaden av buss/tunnelbaneförare, eller att folk skulle varken svälta eller bli matförgiftade för att en svensk grillar hamburgaren men det är en annan diskussion.
Så... för att sammanfatta; - jag är rädd att det inte finns så värst många andra positiva effekter, utöver de som krystats fram hittills i tråden.
*krystar mig blå* Aah..!
Riket bedriver någon form av "vård-skola-omsorg" till en billigare peng nuförtiden. Det är en positiv effekt!
Att orsaken till detta är att inga andra pengar finns (eftersom statsfinanserna äts upp totalt av invandringspolitiken) är ju en helt annan femma.