Funderar på att samla ihop lite FUPar över den ökända släkten Grönfors, någon som vill hjälpa mig?
Här är en iallafall, från i år - fup samt belastningsregister. BR består till största del av besöksförbud gentemot den numera rikskände Esa Ranos familj: https://minfil.org/mdodjcb6b0/B_48-15_gr_nfors.pdf
Vet vi hur situationen ser ut idag i Vojakkala ?
Är det fortfarande bråk med grannar / andra bybor ?
Det skulle vara intressant, Maciej Zaremba hävdade ju i en DN-artikel (ja, jag vet) år 2009 att familjen Grönfors var den förfördelade parten i konflikten. Hur ser det ut idag?
Det skulle vara intressant, Maciej Zaremba hävdade ju i en DN-artikel (ja, jag vet) år 2009 att familjen Grönfors var den förfördelade parten i konflikten. Hur ser det ut idag?
Idag är zigenarsnyftandet ett minne blott, blattesnyftandet sjunker sakta men säkert.
Vänta 5 år så kommer familjen Grönfors o deras likar vara samhällets fiender nr 1 även i media.
Idag är zigenarsnyftandet ett minne blott, blattesnyftandet sjunker sakta men säkert.
Vänta 5 år så kommer familjen Grönfors o deras likar vara samhällets fiender nr 1 även i media.
Jättefint men har du något att tillföra vad gäller frågeställningen?