Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-25, 19:36
Medlem
Randelins avatar
Det är någonting djupt sorgligt med en 45-årig singelmorsa på tre barn som spökar ut sig framför kameran med att klädessamarbete för få behålla kläderna och tjäna någon tusenlapp.

OM det nu går så jävla bra som hon påstår ekonomiskt, behöver hon då göra samarbeten med Chiquelle?
Citera
2022-08-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Det är någonting djupt sorgligt med en 45-årig singelmorsa på tre barn som spökar ut sig framför kameran med att klädessamarbete för få behålla kläderna och tjäna någon tusenlapp.

OM det nu går så jävla bra som hon påstår ekonomiskt, behöver hon då göra samarbeten med Chiquelle?
Jag tycker hon närmar sig ”patetisk-gränsen” med rekordfart!
Citera
2022-08-26, 17:42
Medlem
Ser det här namnet dyka upp lite här och där, men blir fan inte klok på hur det ska uttalas, så därför frågar jag er, kloka fb-folk...heter hon ZY TO MI ERSKA, eller hur ska det uttalas?
Citera
2022-08-26, 18:42
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Ser det här namnet dyka upp lite här och där, men blir fan inte klok på hur det ska uttalas, så därför frågar jag er, kloka fb-folk...heter hon ZY TO MI ERSKA, eller hur ska det uttalas?
Uttalas: attention whore.
Citera
2022-08-26, 19:11
Medlem
Citat:
Citera
2022-08-26, 23:37
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Syttomjerska
Citera
2022-08-27, 13:44
Medlem
Citat:

Jamenvisst! Tänkte inte på det
Citera
2022-08-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Syttomjerska

Aha, tack! Låter ännu jävligare än jag trodde
Citera
2022-08-31, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Antingen ser du inte bra ut eller så ser du inte bra! 🙈😂
Jodå, eller smaken är ju olika men brukar få massa komplimanger och har aldrig behövt glasögon.
Citera
2022-09-02, 10:10
Medlem
Randelins avatar
Barnfri helg stundar för fylle-Katrin. Vad tror ni kommer ske? Jo, naturligtvis krogen och supa sig dyngrak. Som alla andra barnfria helger.

Om vi har tur kanske vi får en fylle-rant eller att hon får nobben av en superstjärna och visar upp sina fantastiska engelskakunskaper.
Citera
2022-09-02, 10:26
Medlem
Citat:
Barnfri helg stundar för fylle-Katrin. Vad tror ni kommer ske? Jo, naturligtvis krogen och supa sig dyngrak. Som alla andra barnfria helger.

Om vi har tur kanske vi får en fylle-rant eller att hon får nobben av en superstjärna och visar upp sina fantastiska engelskakunskaper.

Nåw jur in the wrång, sche is a selebritii!
Spiks pörfect inglisch.
Citera
2022-09-03, 01:49
Medlem
Alvids avatar
Citat:

Yes, vraket var/är ute och krökar ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in