2022-08-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Jo hon nämnde den situationen i avsnittet som publicerades den 4/8… mot slutet nångång.

Karln i fråga befann sig i en vidrigt smutsig skilsmässa… han mådde dåligt o tänkte på barnen o kunde helt enkelt inte hantera relationen med katten just då.

Det roliga är att om man kollar in killen o hans frus insta så ser det onekligen ut som att dom har lekt lyckliga familjen denna sommar 🤷🏼‍♀️

Länka gärna till deras insta
Citera
2022-08-14, 02:17
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Jo hon nämnde den situationen i avsnittet som publicerades den 4/8… mot slutet nångång.

Karln i fråga befann sig i en vidrigt smutsig skilsmässa… han mådde dåligt o tänkte på barnen o kunde helt enkelt inte hantera relationen med katten just då.

Det roliga är att om man kollar in killen o hans frus insta så ser det onekligen ut som att dom har lekt lyckliga familjen denna sommar 🤷🏼‍♀️

Och även efter att han hade varit i Grekland eller vad fan det var med henne... Såg ju onekligen ut som en otrohet. Sen är det ju på sistone hon har lekt mistress också, för det skulle hon ALDRIG ha gått med på för fem år sen. Nu erkände hon ju att hon varit i den situationen också.
Citera
2022-08-14, 02:21
Medlem
oceandrives avatar
Hon börjar bli desperat när bästföredatumet var för X antal år sedan.
Citera
2022-08-14, 08:40
Medlem
Äh, hon ser ju snyggare ut än nånsin!
Citera
2022-08-14, 09:39
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Äh, hon ser ju snyggare ut än nånsin!

Med filter ja då det hon lite söt ut
Citera
2022-08-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Länka gärna till deras insta
Vad det bara jag som såg Friman i bakgrunden på Katrins storie från utecompaniet förra helgen?
Ihop igen ?
Citera
2022-08-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Med filter ja då det hon lite söt ut

Skojar du? Med de skelande ögonen och den "kranen" mitt i ansiktet. För att inte tala om hennes "fula" och elaka personlighet.
Citera
2022-08-15, 17:15
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Skojar du? Med de skelande ögonen och den "kranen" mitt i ansiktet. För att inte tala om hennes "fula" och elaka personlighet.

Nej jag skojade inte.
Citera
2022-08-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Håller med om en kaxig personlighet men skitsnygg i övrigt!
Citera
2022-08-25, 09:59
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Puma Swede är inte direkt en sund förebild. Men visst, om du vill att dina barn umgås med en porrhora som har haft som yrke att mottaga hundratals kukar i anus på film och snortat mer koks än Bingo Rimér själv (det är svårt!) så be my guest.

Haha ja jag såg själv Katrin och Puma dra runt varandra på Riche när jag va där i våras, kom på det nu. Var en mkt risig syn.
Citera
2022-08-25, 16:29
Medlem
Katrin Zytomierska är förmodligen narcissist alt psykopat. Oavsett vad hon pratar om, så finns det inga känslor bakom, inte ens när hon pratar om sina barn.
Citera
2022-08-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Håller med om en kaxig personlighet men skitsnygg i övrigt!

Antingen ser du inte bra ut eller så ser du inte bra! 🙈😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in