2009-10-19, 21:53
Medlem
supreme100s avatar
Hahaha, ja jävlar, psykvårdaren borde ju sitta inne själv!
Han är nog inte sen på att banka på sina patienter...
Citera
2009-10-19, 21:55
Medlem
DarkKnights avatar
Fettot är ju bara så pinsam. Han borde få en rejäl smäll och hoppas att han blir våldtagen av sina hundar.
Citera
2009-10-19, 21:56
Medlem
Mr.Karls avatar
Var ju kärringen som bad om det... Tyckte det kändes helt oberättigat att börja snacka skit igen när det gick så bra.
Citera
2009-10-19, 21:58
Medlem
hackipannans avatar
Jag håller med om att fettot gick över gränsen med vattenglaset och flippade helt men gamla inskränkta, kärringar som hissen inte går ända upp på kan vara oerhört provocerande!
Citera
2009-10-19, 22:05
Medlem
Citat:
Var ju kärringen som bad om det... Tyckte det kändes helt oberättigat att börja snacka skit igen när det gick så bra.
Ja precis.
"neeej jag är ju fortfarande lite rädd för att han ska köra på mig/attackera mig" eller vad fan det var hon var rädd för.

Klart han blir förbannad.
Citera
2009-10-19, 22:05
Medlem
Ah, jag måste säga att denna kvällen har varit riktigt rolig med färjan och nu grannfejden och det är typ 2a gången jag ser på någon av programmen ! Fegt fetto som går mot en äldre så blev glad av att se honom sitta med ett brutet finger i nästa klipp 3 veckor senare ..
Citera
2009-10-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ah, jag måste säga att denna kvällen har varit riktigt rolig med färjan och nu grannfejden och det är typ 2a gången jag ser på någon av programmen ! Fegt fetto som går mot en äldre så blev glad av att se honom sitta med ett brutet finger i nästa klipp 3 veckor senare
Gubben slog ju till honom så då verkar det ju logiskt att gå fram och fråga om gubben verkligen vill få stryk.
Citera
2009-10-19, 22:08
Medlem
Ägaren till brunnen?
Citera
2009-10-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Gubben slog ju till honom så då verkar det ju logiskt att gå fram och fråga om gubben verkligen vill få stryk.

Det var ju en smekning och inte ett slag och sen var det också för fettot flippa ur som ett damp-fall och skvätte vattnet på hans fru, han visade bara att det inte var okej. Och vem fan går mot en gamling och frågar om han vill slåss?
Citera
2009-10-19, 22:11
Medlem
vemomintedus avatar
Det känns väldigt mycket som att Det gamla paret var ett väldigt ensamt par. De har väl förmodligen inte så mycket att göra, det är ju då man börjar bli sur över att flaggan inte sitter rätt eller att någon sköter sina hundar fel. Sen tror jag att de desperat försöker få kontakt efter konflikten genom att vara otrevliga. Känns ju typiskt pensionärer och surgubbar att inte kunna be om ursäkt då är det alltid lättare att vara dum för att synas.

Tycker kärringen margareta eller vad hon hette verkade fruktansvärt störig. Hon hade ingen självinsikt. Bertil(?) hade ju ialla fall ett hum om att han hade kort stubin och kunde se framåt.

Sen så kanske han där tjockisens reaktion lite överdriven. Men jag förstår honom. Där sitter alla och har trevligt och så kommer surkärringen och ska sabba allt. tro fan att man blir arg!
Citera
2009-10-19, 22:12
Medlem
josef_stalins avatar
Alltså, varför ljuger alla så jävla mycket i varje avsnitt?
Citera
2009-10-19, 22:15
Bannlyst
Jajaja sluta klaga, alltid roligt att se människor bråka, varför ska alla alltid klaga?
"Fettot var så feg blablabla".
Seriöst någon mer än jag måste ju finna detta som underhållande och dem två gamla var riktigt jävliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in