Kan någon identifiera vad Lolous bäbydialekt kallas i Sverige idag?
"Lolou", stjälv trodde jag ioff att det bara kunde vara ett smeknamn för överviktiga svarta amerikan
skor i afro
Det vart litte tossigt i början där när Lars Eriks tax agerade bångstyrigt och höll på att trassla in kopplet i långskanken Jonas Gådes ben, det hade naturligtvis varit kul ifall Joppe trillat i backen, men samtidigt var det viktigt att han inte gjorde det, med tanke på att hela hans trovärdighet att lösa problem står & faller med att han håller sig i upprätt läge, precis som om vi föreställer oss att Fidel Castro nån gång i framtiden skulle råka snubbla inför publiken efter ett av sina 5 timmars tal
Jaha, dom båda läckergomarna åstakom att handla för 4000 bagis bara för sakens skull, sleming gouda ost & sönderrökta skinkor föll valen på!
4000 kr..säg det igen, där spräckte dom Aschbergs "Baren"s hela budget över alla säsonger, fast då var förstås varorna dom plockade upp under dom 5 minutrarna(castingen!) av något lägre kvalitet

än dessa gubbars skörd
kul för Tv3 som får stå för fiolerna bara för att ett bar dumstrutar ska få köra en klassisk vuxendagisövning, men jag kan då tycka att
tillits övningen
"
jag faller bakåt, du tar (kanske) emot mig" hade varit lite skonsammare för plånboken
Jag hoppas att det läggs ut på youtube när Lolo får spel & önskar lämna bilen men lyckas trassla in svålen i fegsnöret, & sen är nära att fastna och släpas efter fordonet ala vilda västern
förövrigt var det synd att Robban inte fick chans att testa två-rattad bil i kombination med för hög promille i blodet, Jonas Gåde kunde dom tryckt i viagra och hampa för att jämna ut, det hade gjort det svårara för dom gammla vännerna att komunicera, och det hade platsat i nästa säsong av Insider, men nu vart det på tok för enkelt
Jag drömmer mig tebaks till säsong 1 då spikade Aschberg ner Grannfejden skyllten (med knytnäven) utanför huset i slutet av programet när konflikten var löst, nu har man ändrat och kör ner staken i grodden i början av programet istället, vilkent av lägena sänder mest logiska signaler tycker ni?