Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Fy fan om alla skulle ha en 80-90kilos GRIS i trädgården! Vi lever väl inte i sunket på 1700talet längre. Svin är svin och har inget i dagens villasamhällen att göra, grisar ska bo på landet. Grisskit luktar värre än människodito - av all skit är det bara blöt hönsskit som når samma nivåer (lukten av svin- och hönsskit brukar förpesta livet då och då under sommarhalvåret då bönderna gödslar åkrarna).
Jag tycker att båda familjerna verkade vara grälsjuka slödder. Griskärringen borde ta sitt pick och pack och dra ut på vischan så grisen kunde få några grispolare som den kunde böka och göka med bäst den ville.
Surgamlingarna borde också flyttas (långt) ut från bostadsområdet - det där grälsjuka paret kommer alltid att reta sig på och göra livet surt för sina grannar oavsett vilka grannar det är. Att klaga och hetsa upp sig på andra är ju det enda som håller dem uppe.
Du har verkligen rätt i det med grisen.
Den där kvinnan som själv hade gris och som kom dit, jag kände igen henne?
Gristränaren eller vad tusan hon nu var. Varit med i outsiders eller nåt va? Lite offtopic kanske.
Jag verkligen hatar gamlingar som aldrig kan ge mig sig, inte ens ge sig en liiten smula eller ja ens kompromissa. Jag satt o var, faktiskt, fly förbannad på¨dom. O jag blev bara argare och mer irriterad ju tiden gick.
Det ska bli roligt att få se kommande avsnitt haha.
Mitt 400e inlägg btw.